36 Reacties

2 maanden geleden

Pfff ja 😫 ik slaap heel licht, kom moeilijk in slaap en word ook heel vroeg wakker. En ik droom onwijs.

2 maanden geleden

Ben ook 5 weken en slaap echt zo slecht .. vannacht al sinds 3 uur wakker

2 maanden geleden

Yep ik ook 🥲 ben normaal een goede slaper maar dit is wel heel irritant 😂😭

2 maanden geleden

Reactie op Mamafloor23

Yep ik ook 🥲 ben normaal een goede slaper maar dit is wel heel irritant 😂 ...
Dit! Slaap altijd zo goed maar ben nu heel moe, kom slecht in slaap en wordt een aantal keer wakker per nacht. En sochtends het gevoel alsof ik een kater heb.. heel irritant 🙃

2 maanden geleden

Reactie op annie777

Dit! Slaap altijd zo goed maar ben nu heel moe, kom slecht in slaap en wor ...
Och dit precies! Ik ook zo moe.. ben echt al vanaf 4 uur wakker😫 en dit gaat echt al 4 dagen zo pff. Ik kom ook moeilijk in slaap en ik moet altijd plassen in de nacht en daardoor kom ik niet meer in slaap 🫠

2 maanden geleden

Ik wordt iedere dag om 05:00 uur wakker… heel vervelend. Ik zelf vind het niet een fijne tijd haha. En in de avond val ik in slaap om 21:00 uur. Helemaal uit m’n doen😬❤️

2 maanden geleden

Ik lig minstens 2u wakker voordat ik kan slapen terwijl ik overdag echt doodmoe ben. En vaak wakker en vroeg wakker. Niet leuk, de wallen zijn real.

2 maanden geleden

Hier ook! Heel moe, maar lig te woelen. Kon geen slaap meer vatten sinds vriendlief om 3:30 moest plassen. 😅

2 maanden geleden

Veel draaien en zweten..! 😅 ben op de dag niet super moe ofzo alleen m’n wallen verklappen de slechte nachten 😉

2 maanden geleden

hier 5+5 en ook slecht slapen. Ik sliep altijd al rond 22 uur en nu echt niet voor 12en, overdag helemaal gesloopt en moet ik echt een middagdutje doen. Als ik die oversla kan ik s’avonds helemaal niet slapen😂 lijkt wel de adrenaline

2 maanden geleden

Dat is oefenen dames ;-) hier tweede zwangerschap en tzt ben je er beter bestand tegen dan de vader ;-)

2 maanden geleden

Hier ook elke dag tegen 5 uur wakker. Heb hele levendige dromen. Overdag veel moe, waardoor ik echt een dutje moet doen in de middag (probeer het te voorkomen maar lukt niet altijd) en 's avonds om 10 uur ben ik af en moet ik weer naar bed.

2 maanden geleden

Ja dat heb ik ook, normaal slaap ik echt veel, nu met geluk 4 uurtjes per nacht. Ben nu 5+2 maar moet eerlijk zeggen dat ik vannacht beter heb geslapen. Nog niet geweldig maar er zit verbetering in😊

2 maanden geleden

Deze zwangerschap nog niet heel veel last van gehad, maar bij mn vorige 40 weken lang, nog voor mijn nod begon het toen. Iedereen riep wacht maar tot de baby geboren is, dan slaap je pas slecht, nou ik sliep beter toen de baby geboren was. Het was echt vermoeiend, ben met 20 weken teruggegaan naar 50 procent werken omdat ik zo vermoeid was door maar 3-4 slaap per nacht... Hopelijk blijft dit me nu bespaart😅. De nacht voordat ik de test deed 2 x wakker geweest en ik dacht gelijk: zou ik zwanger zijn? En ja hoor🤣

2 maanden geleden

Ik word elke nacht wakker om 3 a 4 uur, lig dan weer wakker tot iets na 6 vaak…. Tis dat ik vakantie heb en dat het nu niet uit maakt maar straks al ik weer moet werken…. Sta normaal tegen half 6 op

2 maanden geleden

Ben nu 4+1 en dit heb ik dus ook al paar dagen, vannacht ook nog eens rusteloze benen erbij en zo’n 4x per nacht plassen. Ben kapot inmiddels 😂 oh en warm, ik heb het zo enorm warm..

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Ben nu 4+1 en dit heb ik dus ook al paar dagen, vannacht ook nog eens ruste ...
Ohhh dit heb ik ook. Blijf het ook continu zo warm hebben. Alsof ik opvliegers heb. Ik ben nu 4+5 en slaap ook erg slecht met veel plassen tussendoor

2 maanden geleden

Reactie op RGSD

Dat is oefenen dames ;-) hier tweede zwangerschap en tzt ben je er beter be ...
😂 is helaas echt zo dit 😅

2 maanden geleden

Reactie op Priscilla Cardona

Ohhh dit heb ik ook. Blijf het ook continu zo warm hebben. Alsof ik opvlieg ...
Haha dat Dus.. met nog wat hartkloppingen tussendoor erbij waardoor ik het nog warmer krijg 😂. M’n humeur word er iig niet beter op 🤦🏻‍♀️😅 hopelijk vannacht keertje doorslapen maar denk het niet haha

2 maanden geleden

Ik ook! Gisteren om 21:30 in slaap gevallen omdat ik eergisteren maar 2 uur had geslapen. Komt m’n vriend om 01:00 de kamer binnen, ik wakker en bijna de hele nacht niet meer geslapen