36 Reacties

2 maanden geleden

hier nog 1 met niet kunnen slapen

2 maanden geleden

Ik ook niet... Al gaat het nu wel beter aan het einde van week 5 😋
Ik heb dit nooit gehad bij mijn eerste, ik slaap al nachten niet, grappig rat rit bij symptomen hoort

2 maanden geleden

Ik wordt steeds rond 5:00 wakker en kan niet meer slapen 😅 indd goed om te zien dat niet de enige ben. Magnesium Nano van de health factory help wel bij goed inslaap merk ik. En goed op ademhaling letten, maar werkt ook niet altijd

2 maanden geleden

Ik slaap ook zo slecht! Ik kom ‘s avonds niet in slaap hoe moe ik ook ben, vreselijk. Hopelijk volgende week beter als ik weer moet werken.

2 maanden geleden

Merk dat t bij mij nu beetje per dag verschilt hoeveel ik last heb en van welke klachten 😂 vannacht redelijk geslapen gelukkig.

2 maanden geleden

Vannacht was echt drama, nog erger dan normaal. Gewoon maar 3 tot 4 uur geslapen denk ik. Om 4 uur gewoon klaar wakker. 🤷‍♀️😒 Dat elke keer naar de wc moeten helpt uiteraard ook niet en dan ook nog eens een vriend die enorm snurkt en ik dus momenteel wel kan schieten 😂 (leuk die hormomen haha)

2 maanden geleden

Hier ook tweede zwangerschap ook slecht slapen maar zodra ik de zwangerschapkussen uit de kast toverde slaap ik weer helemaal super goed. Die kussen had ik ook vroeg in minn eerste zwangerschap gekocht en het werkt echt super goed

2 maanden geleden

Reactie op Victoriaex

Hier ook tweede zwangerschap ook slecht slapen maar zodra ik de zwangerscha ...
Oh ik ga er ook maar eens aanschaffen dan 😂.. ben een echte buikslaper en omdat die nu zo opgezet is ligt het ook niet fijn 🤦🏻‍♀️

2 maanden geleden

Tweede zwangerschap hier. Geen dag slechts geslapen bij de 1e, maar nu slaap ik zoooo slecht. Ik slaap niet diep,moet continu plassen en word ook telkens middernacht wakker....zeer vermoeiend😵‍💫. Iemand tips?

2 maanden geleden

Reactie op Jill86

Tweede zwangerschap hier. Geen dag slechts geslapen bij de 1e, maar nu slaa ...
Ohja en ik heb het ook constant warm 😅. Zwangerschapstesten heb ik er nog niet bij gehaald, omdat het een xxl kussen is en het dus veel plek in beslag neemt en warm (voor mijn man). Het is dus groot, maar wel enorm lekkerrrr...

2 maanden geleden

Heey dames, ik ben 30/4 uitgerekend, 4 weken zwanger. Mijn eerste echo is 20/9 🙏🏼 Ik kan ook niet slapen, heb het altijd warm en mijn hoofd heeft geen rust. 😬 Ik maak me zorgen om onze eerste echo ook als ik weet dat ik er niet veel aan kan doen. Slapen jullie ook slecht daardoor? Hebben jullie nog andere klachten?

2 maanden geleden

Reactie op Misela

Heey dames, ik ben 30/4 uitgerekend, 4 weken zwanger. Mijn eerste echo is 2 ...
Bij mij is het alles 😂 en de gedachten of het allemaal wel goed zit (heb teveel horror gelezen op internet 🤦🏻‍♀️) en alle symptomen werken ook niet mee 😅 hoop dat ik na mijn eerste echo op 2 september beter kan slapen 😅😅

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Bij mij is het alles 😂 en de gedachten of het allemaal wel goed zit (heb t ...
Ik hoop het ook voor je. Succes 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Misela

Ik hoop het ook voor je. Succes 🥰
Thnx 🥰 jij ook succes!!

2 maanden geleden

Ik sliep ook erg slecht, maar sinds ik een bakje kwark met aardbeien eet voor het slapengaan, slaap ik de nacht door! Misschien helpt het dus om nog wat te eten voor het naar bed gaan 😊