6 Reacties

2 maanden geleden

Hier nog één! 5 weken zwanger en slaap al heel de week niet. Super moe.. overdag probeer ik toch even een uurtje te slapen. Niet dat het veel helpt 😢

2 maanden geleden

Heee, Ik heb hier ook echt last van en ik ben 7+4. Hoop dat t snel voorbij is, Ik lees mee 🌸

2 maanden geleden

Ik heb hier ook last van, ben nu 7+3 en slaap sinds een paar nachten echt bagger. Heel vaak wakker en dan weer in slaap komen is erg moeilijk. Erger me dan mateloos aan m'n partner. Die woelt snachts heel veel en dan ook niet echt rustig aan draaien maar om stuiteren haast🤭. Ik probeer op de dag rust momenten in te plannen om zo niet te moe te zijn maar dat is lastig met de dingen die ik nog wil doen overdag

2 maanden geleden

Bedankt voor jullie snelle reacties “fijn” om te lezen dat andere hier ook last van hebben. Inderdaad rustig aan doen overdag is voor nu even de oplossing denk ik!

2 maanden geleden

Ik heb hier ook al de hele week last van (nu 4+3), maar ik vind het een beetje te vroeg om op werk ook aanpassingen te vragen of het bekend te maken. Ik hoop dat het snel wegtrekt 🤞🏻

2 maanden geleden

Och ik heb dat ook ik word gewoon om 05:00 klaar wakker en slaap niet meer en kom ook pas heel laat in slaap 🫣 maar ene kant blij want dat is zo’n beetje m’n enige symptoom, geeft een klein beetje zekerheid haha