4 Reacties

één maand geleden

Gewoon voor gaan! 😄 Bij de eerste ook aangenomen tijdens de zwangerschap en helaas na 6 weken gewerkt te hebben in de ziektewet gekomen.. jammer maar helaas, na mijn verlof heb ik me prima verder kunnen ontwikkelen en werk er momenteel nog steeds 👌🏻

één maand geleden

Ik zit in het onderwijs en heb in maart niet zwanger gesolliciteerd en ben het geworden. Sinds september aan het werk en nu 10 weken zwanger. Het was even rot om te delen, maar het is niet anders. Ik vind het in het eerste trimester met alle vermoeidheid en misselijkheid wel pittig. Toch zou ik het gewoon doen als ik jou was omdat je nu niet op je plek zit.

één maand geleden

Wel super fijne reactie in ieder geval! Ja ik denk dat ik het dan wel zou doen, ze weten al dat je zwanger bent en hebben interesse en als je het zelf anders ook zou doen en nu niet op je plek zit. Je weet niet of z’n kans na je zwangerschap nog weer voorbij komt :)

één maand geleden

Als je zonder zwangerschap meteen ja zou zeggen, lijkt het me al duidelijk. Doen! 😄 En mooi dat de werkgever er ook niet moeilijk over doet, zo hoort het.