Hallo lieve mede-mama's,
Ik heb een dilemma. Begin dit jaar heb ik gesolliciteerd naar een functie, nog voordat ik zwanger was. Ik kwam bij de laatste 2 kandidaten, maar de andere persoon had meer ervaring, dus helaas niet geworden.
Inmiddels het solliciteren al lang weer in de koelkast gezet omdat we voor een 2e kindje willen gaan. En inmiddels 13 weken zwanger.
Gisteren belde de manager met wie ik toen heb gesproken; er komt een soortgelijke functie vrij en hij vroeg of ik nog interesse had, omdat zij graag met mij zou willen werken. Ik heb meteen aangegeven dat ik zwanger ben, maar dat was voor hun geen bezwaar.
Toch twijfel ik nu heel erg. Maandag ga ik een ochtend meelopen bij het bedrijf. Ik heb momenteel een vaste baan, maar voel me daar al een jaar niet helemaal op mijn plek. Deze nieuwe functie lijkt me geweldig en zonder zwangerschap zou ik meteen ja zeggen.
Zijn er mama's die zoiets eerder hebben meegemaakt? Hoe is dat gegaan? Ik ben vooral bang dat ik niet 100% van mezelf kan laten zien tijdens de zwangerschap en de eerste maanden na de bevalling.
Overigens weten familie en vrienden nog niet dat ik zwanger ben. Ik wil het volgende week na de 13-weken echo vertellen, dus ik kan er nog niet echt over praten met anderen, behalve met mijn man (die sws 100% achter mijn keuze staat en vind dat ik het moet doen).
Liefs!