72 Reacties
één maand geleden
Reactie op Jaaade
Oh jeetje heel veel kracht toegewenst❤️
Dankjewel😢❤️
één maand geleden
Ik hoefde niet nuchter te zijn voor de NIPT, het is wel handig aan te geven (omdat ze combi prikken) of je wel of niet nuchter bent ivm glucose spiegel.
Wellicht dat je verpleegkundige het daarom zei.
één maand geleden
Reactie op lisannexxxxxxx
Gekozen voor nipt met nevenbevindingen. Nu ben ik gister gebeld en is er he ...
Ach wat rot voor jullie, veel sterkte!
één maand geleden
Gelukkig mijn NIPT uitslag was goed. Alleen de suiker niet. Vorige week bij de diabetisch vpk geweest en gelijk aan de insuline.
één maand geleden
Ik hoefde niet nuchter te zijn. Alleen uitkijken met ontbijt dat je niet te zoet eet.
één maand geleden
Gekozen voor nipt met nevenbevindingen. Nu ben ik gister gebeld en is er he ...
Mijn verloskundige vertelde mij dat dit nog (niets) hoeft te zeggen. Ze gaan met extra controles en echo's kijken of de test zeker 100% is. Wel wens ik je succes de aankomende periode! 😘
één maand geleden
Reactie op Blabla92
Ik denk dat het eraan ligt of er ook direct algemeen bloedonderzoek afgenom ...
Ik had ook een algemeen bloedonderzoek, maar hoefde niet nuchter. Helaas was mijn suikerwaarde net te hoog en moest toen nog een keertje maar dan nuchter.
één maand geleden
Ik hoefde niet nuchter hoor en had ook gewoon wat gegeten. Volgens mij was mn suiker nu dikke prima. Als je wel wat eet, doe dat dan wat vroeger en niet heel kh of suikerrijk. Ik had volgens mij kwark met fruit enz. Bij mn vorige had ik snel een banaan gegeten en toen was ie wel te hoog dus moest ik nog een x prikken
één maand geleden
Dankjewel allemaal voor de lieve reacties. Vandaag zijn we in het Erasmus geweest. We mochten kiezen om of nu direct een vlokkentest af te laten nemen of nog twee weken te wachten voor de vruchtwaterpunctie. We hebben uiteindelijk gekozen om nog twee weken te wachten omdat de betrouwbaarheid van de vruchtwaterpunctie hoger ligt en je na een vlokkentest niet standaard nog een vruchtwaterpunctie kan laten uitvoeren.
één maand geleden
Reactie op Kayleigh B
Mijn verloskundige vertelde mij dat dit nog (niets) hoeft te zeggen. Ze gaa ...
We hopen inderdaad op een wonder!!!! Dankjewel
24 dagen geleden
Reactie op millietim
Hoe gaat het nu met je…? 🍀
Super lief dat je hiernaar vraagt! Toevallig hebben we vandaag de spoed uitslag van de vruchtwaterpunctie gekregen en deze was negatief! Geen geheel down syndroom dus😃 wel kan het zo zijn dat het in een paar cellen van de baby zit, dan heet het mozaïek downsyndroom wat ik begreep of dat het alleen in mijn placenta zit en dan heeft de baby niks. We hopen dus op het laatste! Deze uitslag duurt nog max 2 weken. Helaas geen complete duidelijkheid maar wel weer een lichtpuntje hoop erbij🥺
Ben nu ondertussen 15+5 en voel me op alle stress rondom dit gelukkig goed! Liefs
24 dagen geleden
Super lief dat je hiernaar vraagt! Toevallig hebben we vandaag de spoed uit ...
Wat fijn dat ie negatief was! Ik hoop heel erg met jullie mee op het laatste 🍀 nog even spannend voor jullie dus! Hopelijk dan een goede uitslag en kun je daarna echt genieten van je zwangerschap! 🤍 Veel liefs! xx