59 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op heynikki

Oh nee… 💔 Veel sterkte.
Dankjewel😢❤️

10 dagen geleden

Reactie op Angs

Och jeetje..💔 Heel veel sterkte🙏😘
Dankjewel😢❤️

10 dagen geleden

Reactie op Justme_1988

Ohh bah, veel sterkte
Dankjewel😢❤️

10 dagen geleden

Reactie op Jaaade

Oh jeetje heel veel kracht toegewenst❤️
Dankjewel😢❤️

10 dagen geleden

Reactie op Laureen90

Agh gossie heel veel sterkte
Dankjewel😢❤️

10 dagen geleden

Ik hoefde niet nuchter te zijn voor de NIPT, het is wel handig aan te geven (omdat ze combi prikken) of je wel of niet nuchter bent ivm glucose spiegel. Wellicht dat je verpleegkundige het daarom zei.

10 dagen geleden

Reactie op lisannexxxxxxx

Gekozen voor nipt met nevenbevindingen. Nu ben ik gister gebeld en is er he ...
Ach wat rot voor jullie, veel sterkte!

10 dagen geleden

Gelukkig mijn NIPT uitslag was goed. Alleen de suiker niet. Vorige week bij de diabetisch vpk geweest en gelijk aan de insuline.

10 dagen geleden

Reactie op lisannexxxxxxx

Gekozen voor nipt met nevenbevindingen. Nu ben ik gister gebeld en is er he ...
Heel veel sterkte… ❤️

10 dagen geleden

Reactie op lisannexxxxxxx

Gekozen voor nipt met nevenbevindingen. Nu ben ik gister gebeld en is er he ...
Heel veel sterkte!!

9 dagen geleden

Ik hoefde niet nuchter te zijn. Alleen uitkijken met ontbijt dat je niet te zoet eet.

9 dagen geleden

Reactie op lisannexxxxxxx

Gekozen voor nipt met nevenbevindingen. Nu ben ik gister gebeld en is er he ...
Mijn verloskundige vertelde mij dat dit nog (niets) hoeft te zeggen. Ze gaan met extra controles en echo's kijken of de test zeker 100% is. Wel wens ik je succes de aankomende periode! 😘

9 dagen geleden

Ik denk dat het eraan ligt of er ook direct algemeen bloedonderzoek afgenomen wordt waar je glucose/suikerwaarde bij meegenomen wordt. Daarvoor is het handig om nuchter te zijn. Voor de NIPT zelf zou het niet uit hoeven maken.

9 dagen geleden

Reactie op Blabla92

Ik denk dat het eraan ligt of er ook direct algemeen bloedonderzoek afgenom ...
Ik had ook een algemeen bloedonderzoek, maar hoefde niet nuchter. Helaas was mijn suikerwaarde net te hoog en moest toen nog een keertje maar dan nuchter.

9 dagen geleden

Ik hoefde niet nuchter hoor en had ook gewoon wat gegeten. Volgens mij was mn suiker nu dikke prima. Als je wel wat eet, doe dat dan wat vroeger en niet heel kh of suikerrijk. Ik had volgens mij kwark met fruit enz. Bij mn vorige had ik snel een banaan gegeten en toen was ie wel te hoog dus moest ik nog een x prikken

9 dagen geleden

Dankjewel allemaal voor de lieve reacties. Vandaag zijn we in het Erasmus geweest. We mochten kiezen om of nu direct een vlokkentest af te laten nemen of nog twee weken te wachten voor de vruchtwaterpunctie. We hebben uiteindelijk gekozen om nog twee weken te wachten omdat de betrouwbaarheid van de vruchtwaterpunctie hoger ligt en je na een vlokkentest niet standaard nog een vruchtwaterpunctie kan laten uitvoeren.

9 dagen geleden

Reactie op Kayleigh B

Mijn verloskundige vertelde mij dat dit nog (niets) hoeft te zeggen. Ze gaa ...
We hopen inderdaad op een wonder!!!! Dankjewel