137 Reacties

één maand geleden

Reactie op clau1985

Zeiden ze bij jou ook dat er te weinig placentair DNA in het bloed zat? 9 ...
Ik heb helaas helemaal geen reden gekregen. Inderdaad niet fijn dit, baalde zo ontzettend, want wilde het na de uitslag eindelijk gaan vertellen aan de omgeving. Ik heb a.s. dinsdag de 13 weken echo. Dan ben ik 13+5. Jij?

één maand geleden

Reactie op JessicaD90

Ik heb helaas helemaal geen reden gekregen. Inderdaad niet fijn dit, baal ...
Wat raar ik zou even bellen om te vragen: soms is het fout gegaan in het lab, en soms dus te weinig geconcentreerd nog in je bloed… dan is het gewoon niet mogelijk. Gisteravond kreeg ik bericht dat alles goed is. Ik heb zo hard gehuild, had zoveel stress en haalde allerlei negatieve scenario’s in m’n hoofd… M’n Vk zei dat het gewoon pech is en dat je 9 van de 10 keer daarna een goede uitslag krijgt. Heb jij wel al opnieuw laten prikken? Maandag hadden we 13 weken echo en nekplooi was 1,4 mm (bij 3,5 mm of meer is er verhoogde kans op afwijking). Zou dat ook even vragen bij je echo; maar ik snap je onzekerheid: niet fijn dit ! Liefs van mij

één maand geleden

Reactie op clau1985

Wat raar ik zou even bellen om te vragen: soms is het fout gegaan in het la ...
Wat fijn voor jou dat de uitslag er eindelijk is en dat alles goed is. ❤️ Ja, ik heb gisteren opnieuw laten prikken, dus hopelijk dit keer snel én goed bericht.

één maand geleden

Reactie op Baby 2025

Krijg je bij de nipt uitslag ook het geslacht te weten? Dat kunnen ze uit d ...
Dat klopt via de nipttest kunnen ze zien wat het geslacht is van je kindje

één maand geleden

Reactie op Shirley94

Hoeveel buisjes moest je geven? Ik maar 2! Ik had met nevenbevindingen
Ik had er 8 ook met suiker en ijzer

één maand geleden

Reactie op Leonie2261985

Zijn er ook mensen die niet voor de nipt gaan, ikzelf twijfel heel erg
Doen wat je gevoel zegt

één maand geleden

Reactie op Mandy van Engelen

Ik had er 8 ook met suiker en ijzer
Ik ben vanochtend geweest en ze hebben 8 buisjes afgenomen

22 dagen geleden

Wie kan er nou niet gelukkig zijn met zo'n bericht!

22 dagen geleden

Ik twijfel nog! Ga sws wel NIPT doen, maar weet nog niet of ik met of zonder nevenbevindingen wil doen.. bij mn 2e 2 jaar geleden niet gedaan, en alles is goed. Ik hoor regelmatig dat er met nevenbevindingen wat uitkomt, wat zorgt voor allemaal onzekerheid tot op best een laat moment (rond 20 wkn) en dan blijkt de afwijking in de placenta of navelstreng te zitten. Ik vind het dus lastig. VK gaf wel aan dat volgend jaar de test wat wordt aangepast zodat dit soort uitkomsten al gefilterd worden. Hebben we alleen nu niks aan ;)

22 dagen geleden

Ik ben donderdag aan de beurt, gekozen voor NIPT met nevenbevindingen en 13/20 weken echo!

22 dagen geleden

Vorige week dinsdag bloed laten prikken en vandaag de uitslag binnen. Alles was goed 🤗

22 dagen geleden

Krijgen jullie het nieuws trouwens via de verloskundige of via een brief o.i.d?

22 dagen geleden

Reactie op JessicaD90

Krijgen jullie het nieuws trouwens via de verloskundige of via een brief o. ...
De verloskundige belt ons is ons vermeld

22 dagen geleden

Reactie op Krissy790

Vorige week dinsdag bloed laten prikken en vandaag de uitslag binnen. Alles ...
Hier het zelfde, super fijn 💘

22 dagen geleden

Zijn er ook mensen die de Nipt niet doen? Zwanger nu van de derde en bij alle 2 de zwangerschappen niet laten doen. Ik ben nu 28

22 dagen geleden

Reactie op BAM1987

Hier het zelfde, super fijn 💘
Ook idem. Woensdag bloedname en nu goede uitslag. Ook het geslacht kennen we nu 🤫(België)

22 dagen geleden

Reactie op Celinek

Zijn er ook mensen die de Nipt niet doen? Zwanger nu van de derde en bij al ...
Wij doen het ook niet ☺️ bij vorige kind ook niet gedaan

21 dagen geleden

Reactie op Celinek

Zijn er ook mensen die de Nipt niet doen? Zwanger nu van de derde en bij al ...
Ik doe het ook niet hoor

21 dagen geleden

Reactie op Lrbbk

Ik twijfel nog! Ga sws wel NIPT doen, maar weet nog niet of ik met of zonde ...
Is het ook zo maar dan weet u wel als er iets is wat het is en hoe u het kindje dan zou kunnen helpen Nipt test is weten hoe het met je kindje is niet als het wat heeft dat u het moet laten aborteren uiteindelijk is dat u eigen keuze gelukkig

21 dagen geleden

Mijn (goede) uitslag is binnen! Woensdag geprikt, dus precies een week later de uitslag!