137 Reacties

20 dagen geleden

Komt het resultaat van de uitgebreide en standaard test samen? Wij kregen net een resultaat, maar precies enkel de standaard.

20 dagen geleden

Reactie op zograag94

Komt het resultaat van de uitgebreide en standaard test samen? Wij kregen n ...
Standaard komt eerst, vaak heel snel. NIPT duurt langer

20 dagen geleden

Ik heb dinsdag laten prikken voor de NIPT met nevenbevindingen, ben benieuwd naar de uitslag! Gekozen voor de nevenbevindingen zonder specifieke reden, ik zei vanaf het begin van m’n zwangerschap al dat ik alle testen / echo’s etc wilde dus vandaar.

19 dagen geleden

Maandag eind van de dag geprikt en net om 14 uur al de uitslag alles is goed ❤️

19 dagen geleden

Woensdag geprikt voor de NIPT, ben benieuwd wanneer de uitslag binnenkomt

19 dagen geleden

Reactie op Celinek

Zijn er ook mensen die de Nipt niet doen? Zwanger nu van de derde en bij al ...
Ik doe ook geen NIPT. Mijn dochtertje is vorig jaar overleden vanwege het Syndroom van Turner. Dit zou sowieso niet uit een NIPT komen, aangezien ze dit niet meenemen. Ik vertrouw hierdoor meer op de echo’s.

18 dagen geleden

Reactie op daanie08

Ik doe ook geen NIPT. Mijn dochtertje is vorig jaar overleden vanwege het S ...
Het is spijtig dat de NIP niet mag gebruikt worden voor deze afwijking op te sporen want technisch is het mogelijk.

17 dagen geleden

1e x was mislukt. 2e keer heb ik tot en met de 10e kalenderdag (prikdag niet meegerekend) moeten wachten op de uitslag. Zelf contact opgenomen met de vk. Dit keer wel gelukt en positief bericht. ❤️

16 dagen geleden

Nipt test gedaan met neven bevindingen gelukkig alles goed maandag 30-09 getest vandaag de uitslag

16 dagen geleden

Gekozen voor NIPT met nevenbevindingen. Getest op 1-10 en vandaag de uitslag binnen. Gelukkig is alles goed :)

16 dagen geleden

NIPT met nevenbevindingen gedaan. 30 september getest en vandaag de uitslag gehad. Alles is goed.

15 dagen geleden

Reactie op T_essa

Woensdag geprikt voor de NIPT, ben benieuwd wanneer de uitslag binnenkomt
Heb je al uitslag?

14 dagen geleden

Reactie op 1999R-E

Heb je al uitslag?
Nee nog niet. Ik wacht geduldig af

14 dagen geleden

Reactie op T_essa

Nee nog niet. Ik wacht geduldig af
Waar heb je geprikt? Weet je naar welk ZH het is gestuurd?

14 dagen geleden

Ik vrijdagochtend geprikt en nu al de uitslag, alles goed. Ben zo blij🤗

14 dagen geleden

Wij hebben deze keer wel gekozen op de NIPT test te doen . Maandag bloed laten prikken , wij hebben gekozen voor de NIPT met nevenbevindingen

14 dagen geleden

Reactie op 1999R-E

Waar heb je geprikt? Weet je naar welk ZH het is gestuurd?
Bij de verloskundige geprikt. Vervolgens is het naar het Erasmus MC in Rotterdam gestuurd