25 Reacties

15 dagen geleden

Amen! 🙏

15 dagen geleden

Mee eens! 🤭

15 dagen geleden

Mee eens, maar snap wel dat mensen gun eigen topic aanmaken. Niet iedereen word beantwoord namelijk en je hebt natuurlijk liever een antwoord dan geen antwoord 😅

15 dagen geleden

Dat.. plus, wacht gewoon lekker de geslachts echo of bloedtest af.. dit is toch geen 100% wetenschap.

15 dagen geleden

Maar dat gebeurt met super veel onderwerpen. Over veel onderwerpen zijn tientallen topics te vinden met allemaal een soort gelijke vraag

14 dagen geleden

Thanks! En ben ik btw de enige die het geslacht niet wilt weten tot de geboorte? 🤷🏼‍♀️🤔

14 dagen geleden

Reactie op Ducky24

Thanks! En ben ik btw de enige die het geslacht niet wilt weten tot de gebo ...
Ik ook 🙋🏻‍♀️Heb altijd zo gedacht! Maar mijn man wil het ineens echt héél graag weten. Ik gun hem opzich wel dat stukje info zodat het voor hem wat concreter wordt zoals veel vaders zeggen. Gezien ik kan dragen, voelen, (veel meer) diep verbinden, gun ik hem dat stukje voorpret wel. Aan de ene kant wil ik het weten, andere kant ook niet! Maar hij wel en ik niet gaat niet werken denk ik, daarvoor kennen we elkaar te goed hihi. Wel of niet, de buitenwereld gaat het waarschijnlijk pas bij de geboorte ontdekken :)

14 dagen geleden

Reactie op Ducky24

Thanks! En ben ik btw de enige die het geslacht niet wilt weten tot de gebo ...
Ik ook niet! 😊

14 dagen geleden

Reactie op SassyNinjaMeow

Ik ook niet! 😊
Jeej! Voelde mij al zo lonely 😂

14 dagen geleden

Reactie op Ducky24

Jeej! Voelde mij al zo lonely 😂
In de verloskunde zien ze trouwens altijd een beetje een op en neer beweging, dan weer meer mensen die voor de verrassing gaan, paar jaar later tendens weer richting vaker geslachtsecho's. Ik kraam dit jaar bijna alleen maar bij mensen die het allemaal al weten. Kan toeval zijn, hoor maargoed

14 dagen geleden

Fijn deze topic, vind het ook irritant dat deze geboorteclub alleen uit 100.000 verschillende nub en geslachts topics bestaat.

14 dagen geleden

Reactie op Ducky24

Thanks! En ben ik btw de enige die het geslacht niet wilt weten tot de gebo ...
Jeej nog meer mensen die het niet willen weten! Wij willen het ook niet weten :). Wisten het bij de eerste ook niet, mega bijzonder om er bij de geboorte samen achter te komen 🥰

14 dagen geleden

Reactie op Ractac

Fijn deze topic, vind het ook irritant dat deze geboorteclub alleen uit 100 ...
Mee eens. Er is niet voor niets een nub topic door een moderator gemaakt 🤷‍♀️

14 dagen geleden

Komt doordat heel veel mensen over het hoofd gezien worden in het grote nubtopic…

14 dagen geleden

Reactie op Momtobe26april

Komt doordat heel veel mensen over het hoofd gezien worden in het grote nub ...
Klopt, is ook zo in 't Ramzi topic. Gebeurd nog vrij weinig in

14 dagen geleden

Preach 🙏🏼 Voor mij een reden om deze app niet zo vaak meer te openen. Wij willen het geslacht ook niet weten.

14 dagen geleden

Reactie op Momtobe26april

Komt doordat heel veel mensen over het hoofd gezien worden in het grote nub ...
Misschien komt dat omdat mensen het al bij een echo van 6 weken vragen 🤷🏻‍♀️

14 dagen geleden

Reactie op Ducky24

Thanks! En ben ik btw de enige die het geslacht niet wilt weten tot de gebo ...
Ik ook niet! Maar de hoeveelheid nub topics op dit forum geeft me inderdaad het gevoel de enige te zijn. Goed dat dat niet zo is.

14 dagen geleden

Reactie op Zomerbries

Misschien komt dat omdat mensen het al bij een echo van 6 weken vragen 🤷🏻 ...
Ja of een heel vaag plaatje waar niks op te zien is🤣🤣😅

13 dagen geleden

Ow vind het zo fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben die het niet wilt weten 🙌🏼 voelde mij echt een beetje raar door de gekte rondom de nub. Fijn dat ik niet de enige ben ✨