25 Reacties

2 weken geleden

Niemand iets soortgelijks meegemaakt?

2 weken geleden

Hi, wij hebben precies hetzelfde probleem. Ook nog geen oplossing 😢 Wat wij proberen is weer in slaap wiegen en slaperig (of soms zelfs slapend) weg te leggen. Maar ook een drama hier hoor…

2 weken geleden

Reactie op GedreveneHinde447883

Hi, wij hebben precies hetzelfde probleem. Ook nog geen oplossing 😢 Wat w ...
Oh vervelend he, je krijgt bijna spijt dat je er ooit aan begonnen bent. Slaapjes overdag gingen redelijk vandaag maar t is een hoop rommelen in zijn bed voor hij eindelijk slaapt. Hopelijk vannacht beter...🤞

2 weken geleden

Heb je het lakentje goed onderin zijn bedje? Met weinig ruimte onderaan de voeten? Dan zou je denken dat hij er haast niet onder kan komen 🤔

2 weken geleden

Reactie op WifeyDP_

Heb je het lakentje goed onderin zijn bedje? Met weinig ruimte onderaan de ...
Ja maar meneer lag al schuin en verdween er toen ineens onder. We hebben hem expres laag zodat hij zich er eventueel onderuit kan wurmen maar meneer ging de andere kant op. Hij slaapt inmiddels weer zonder nunki nu, ik hoop alleen dat hij het vannacht rustig houdt.

2 weken geleden

Reactie op Charissa90

Ja maar meneer lag al schuin en verdween er toen ineens onder. We hebben he ...
Ik denk vooral blijven proberen en dan is het maar even pittig 🙈 gaat vanzelf over!

2 weken geleden

Reactie op GedreveneHinde447883

Ik denk vooral blijven proberen en dan is het maar even pittig 🙈 gaat vanz ...
Ja dat is maar wat we gaan doen. Even doorbijten nu dat we de keuze gemaakt hebben te stoppen. Vind het gewoon kut die slapeloze nachten maar wie niet🫠😅

2 weken geleden

Mijn baby begint de nacht onder een Nunki maar als hij wakker wordt breng ik hem naast ons in bed. Dan voed ik hem en slapen we snel verder. Ik vind dat geen probleem Zit het lakentje wel echt strak genoeg? Ik zou dan denken dat zijn hoofd er echt niet onder kan. Het moet echt strak namelijk

2 weken geleden

Reactie op Amsterdamse

Mijn baby begint de nacht onder een Nunki maar als hij wakker wordt breng i ...
Hij zat behoorlijk strak maar hij was toch op zijn buik gekomen en met zijn armen heeft hij zichzelf net zo lang zitten opdrukken tot hij schuin lag en daarna verdween meneer ineens. Hij heeft vannacht zonder geslapen en heeft gelukkig doorgeslapen dus hij lijkt er al aan te wennen dat hij zonder slaapt.
Ze kunnen er wel degelijk onderkomen inderdaad, hier helaas ook gebeurd vorige week 😵‍💫

2 weken geleden

Reactie op GeïnteresseerdeMuzieknoot688513

Ze kunnen er wel degelijk onderkomen inderdaad, hier helaas ook gebeurd vor ...
Eng he! Je zou denken dat het niet kan maar hij is zo bewegelijk dat het toch gebeurt is. Voorlopig gaat het nu super zonder. Kruipt soms zijn bed door en valt dan lekker in slaap.
Hier gebruiken we ook nog de Nunki lakentjes, maar trof ik ons zoontje van 8mnd vanmorgen vroeg ineens volledig op het lakentje liggend bovenin zijn bedje aan 😳 Hij ligt in een slaapzak met normale mouwen, dus kan zich vrij bewegen, maar ik was erg verbaasd. Maar ik vrees dus dat we hier het lakentje ook beter kunnen gaan afbouwen of er cold turkey me moeten stoppen. Ik ben er alleen een beetje bang voor hoe dat zal gaan en vrees erg rommelige dagen/nachten qua slaap. Hij ligt nu als hij in slaap valt nog wel vaak te friemelen aan het lakentje, waardoor ik het idee heb dat hij ‘iets’ te friemelen fijn vindt om mee in slaap te vallen, allee toont hij nog weinig interesse in knuffels of knuffeldoekjes. Hoe ging dit bij jullie?

vorige week

Reactie op RomantischeIjsbeer860776

Hier gebruiken we ook nog de Nunki lakentjes, maar trof ik ons zoontje van ...
Misschien een hydrofiel doekje om aan te friemelen? Dat is ook lekker zacht

Reactie op MH1991

Misschien een hydrofiel doekje om aan te friemelen? Dat is ook lekker zacht ...
Oh ja dat kan ik wel proberen. Goede tip!

Ik weet niet of je zoontje een speen gebruikt? Wij hebben er een paar in bed liggen en daar zit ze eerst ook altijd mee te friemelen voordat ze in slaap valt. Het nunki lakentje zijn wij cold turkey mee gestopt. Hier ging het goed maar iedere baby is anders🙃

vorige week

Hier gaat het eigenlijk best goed, hij moest even zoeken uiteraard maar heeft zijn draai weer gevonden. Alhoewel we nu tegen de 8 maanden regressie aankijken vermoed ik dus de nachten zijn weer rommelig maar niet door het stoppen met de nunki

Reactie op KrachtigeOlijf493809

Ik weet niet of je zoontje een speen gebruikt? Wij hebben er een paar in be ...
Ja hij gebruikt met vooral het inslapen nog wel speentjes. Er liggen er ook wat los in zijn bed, maar hij gaat daarmee juist liggen spelen en tikken tegen zijn bedje 😅 Misschien toch ook maar wat actiever aanleren hoe hij de speen zelf goed in zijn mond kan doen.

Reactie op Charissa90

Hier gaat het eigenlijk best goed, hij moest even zoeken uiteraard maar hee ...
Ja hier zitten we ook in de slaapregressie en ik ben een beetje huiverig dat nu weer wat dingen tegelijk gaan lopen (slaapregressie en stoppen met het lakentje) en voor onrustige dagen/nachten gaan zorgen 🫠

4 dagen geleden

Ja hier zitten we ook in de slaapregressie en ik ben een beetje huiverig da ...
Dat is hier inderdaad ook het geval nu. Nachten zijn heel onrustig net met het eerste slaapje krijsend in mijn armen in slaap gevallen terwijl hij altijd prima zelf sliep. Hopelijk snel weer over want je gaat zelf ook op je tandvlees lopen🥱

Reactie op Charissa90

Dat is hier inderdaad ook het geval nu. Nachten zijn heel onrustig net met ...
Hier was het vanmorgen prima en heeft hij 2 uur zonder geslapen, al kwam dat ook omdat we hadden gezwommen. Vanmiddag was het drama en vanavond heb ik het lakentje open gelaten, maar hem wel op zijn zij gelegd en viel hij friemelend aan een stukje laken in slaap.. Ben zo bang en benieuwd hoe het gaat vannacht 🤞🏻