10 Reacties

2 maanden geleden

Ik weet nog niet zeker hoeveel weken ik zwanger ben, of 6 of 3 (beetje onduidelijk) en ik heb ook met vlagen heel veel onderrugpijn links.

2 maanden geleden

Onderrug pijn kan te wijten zijn aan uitzetten van de baarmoeder

2 maanden geleden

Ik heb hier al enkele dagen last van ben nu 4 weken. Had doet bij mijn 1e zwangerschap ook. Echt heeeel vervelend want doet ontzettend zeer. Bij mij helpt onder de douche gaan wel of een warm pittenzakje

2 maanden geleden

Dat herken ik helemaal, dat begon bij mij een paar dagen voor mijn NOD! En heb met vlagen nog last. Ik ben vandaag ook 5 weken.

2 maanden geleden

Reactie op TENH

Dat herken ik helemaal, dat begon bij mij een paar dagen voor mijn NOD! En ...
Wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie?

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie?
25 juni, heb cyclus van 26 dagen.

2 maanden geleden

Reactie op TENH

25 juni, heb cyclus van 26 dagen.
Ah oké! Vervelend dat je rugpijn hebt, hopelijk gaat het snel over. Ik heb rugpijn met vlagen maar heb geen idee hoe lang ik zwanger ben

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Ah oké! Vervelend dat je rugpijn hebt, hopelijk gaat het snel over. Ik heb ...
Als je je laatste menstruatie weet dan kan je wel een beetje een schatting maken toch? Daar is het bij mij ook alleen maar op gebaseerd, heb de 15e de eerste echo!

2 maanden geleden

Reactie op TENH

Als je je laatste menstruatie weet dan kan je wel een beetje een schatting ...
Nou mijn laatste 2 menstruaties zijn als volgt: Eerste dag: 14 juni ( +/- 4 dagen ongesteld) Eerste dag: 9 juli (+/- 4 dagen ongesteld) Maar vorige week dinsdag (dus precies 2 weken na menstruatie hield ik een positieve test vast) best snel toch? Er stond op de test: 2-3 weken zwanger. Vanochtend weer de test gedaan en daar stond ook op: 2-3 weken zwanger. Maar ik begreep dat dat is sinds de bevruchting en dat je er dus eigenlijk 2 weken bij op moet tellen. Dus het is super vaag. Ben ik dan 3 weken zwanger want 3 weken geleden was mijn laatste menstruatie of ben ik 6,5 week zwanger sinds die menstruatie daarvoor.

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Nou mijn laatste 2 menstruaties zijn als volgt: Eerste dag: 14 juni ( +/- ...
Oohja dat is wel verwarrend idd. Hopelijk heb je snel een echo die meer duidelijkheid geeft!