17 Reacties

2 dagen geleden

Sterkte💕 Wat is de reden van de miskraam als ik mag weten

2 dagen geleden

Ik heb ook eens een miskraam gehad en bleef er 2 weken bloeden.

2 dagen geleden

Heel veel sterkte nog ❤️

2 dagen geleden

Reactie op Miss Wan

Heel veel sterkte nog ❤️
Dankje wel!. Het bloeden was bij mij dus zo goed als weg/gestopt en de pijn ook. Maar 2-3 dagen later kreeg ik weer lichte krampen in mijn rug. 4 dagen later hele erge krampen/buikpijn en 2 avonden op een rij stolsels... flinke..

2 dagen geleden

Reactie op Nancy997

Sterkte💕 Wat is de reden van de miskraam als ik mag weten
Dankje wel! Ik had een lichte bloeding en bij controle door de verloskundige bleek het vruchtje geen hartslag meer te hebben en te zijn overleden op 9 weken. De placenta was 11 weken en het kwam niet vanzelf dus daarom opgewekt met weeenopwekkers.

2 dagen geleden

Heel veel sterkte 🥺! Hoe ver was je? Ik heb denk ik na de pillen 3 tot 4 weken gebloed.

2 dagen geleden

Reactie op Anna Noadja

Dankje wel!. Het bloeden was bij mij dus zo goed als weg/gestopt en de pijn ...
Dan kan het je menstruatie zijn of wat nog overgebleven was, is nu opgeschoond😮‍💨 bij hoeveel weken heb je een miskraam gehad?

één dag geleden

Reactie op Itsaishalapre

Heel veel sterkte 🥺! Hoe ver was je? Ik heb denk ik na de pillen 3 tot 4 w ...
Kindje is met 9 weken gestopt, placenta was 11 weken

één dag geleden

Reactie op Miss Wan

Dan kan het je menstruatie zijn of wat nog overgebleven was, is nu opgescho ...
Dat nhet geconstateerd werd, was de placenta 11 weken en het kindje is helaas gestopt met 9 weken. De afstoting is met 12 weken geweest.

één dag geleden

Reactie op Miss Wan

Dan kan het je menstruatie zijn of wat nog overgebleven was, is nu opgescho ...
Ah oke, maar als ik het dus goed begrijp, is er nu geen reden voor paniek maar gewoon afwachten? Het kan menstruatie zijn maar ook gewoon nog na effect van de miskraam?

één dag geleden

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je kindje. Wat verdrietig. Heb je al een echo gehad om te zien of alle weefsel uit je baarmoeder is? Zo nee, dan zou ik dat regelen.

één dag geleden

Reactie op Lynn23

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je kindje. Wat verdrietig. He ...
Hoi, Dankje wel, nee in principe krijg ik die pas op 1 november

één dag geleden

Reactie op Anna Noadja

Kindje is met 9 weken gestopt, placenta was 11 weken
Wat een verdriet.. Ik heb precies het zelfde gehad. Hartje klopte goed. Ik ging bij de 10 weken voor een echo bleek het hartje gestopt te zijn tussen 8 en 9 weken. Het zat te lang in mijn baarmoeder en daardoor was het gekrompen tot 7 weken. Ik ben nog opgenomen geweest in het ziekenhuis, omdat ik te veel bloedverlies had na de pillen. Daarna een curretage gehad, want er bleef zwangerschap weefsel in mijn baarmoeder zitten. Ze hebben de curretage zonder verdoving uitgevoerd. De hele gebeurtenis was echt een trauma. Een miskraam is zo verdrietig. Ik wens je echt veel sterkte en een dikke knuffel 🥺 Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en een gezond kindje op de wereld zet 💗

één dag geleden

Reactie op Itsaishalapre

Wat een verdriet.. Ik heb precies het zelfde gehad. Hartje klopte goed. Ik ...
Is best wel heftig en verdrietig inderdaad. Oh gatsie wat heftig en vervelend voor je! Ja bij ons kwamen ze er toevallig achter omdat ik voor controlerondje na lichtbloedverlies ging Bij ons was het toen het eruit kwam gekrompen tot 8 weken... Ik had de pillen, maar ook de rest van het traject erg onderschat. Hoop dat het meevalt en we al bijna bij het einde van de tunnel zijn, heb binnen kort een afspraak met de verloskundige dus dan leg ik alles wel even uit. Ik wil dat zo graag en hoop het <3 We gaan het meemaken. Dankje wel voor je verhaal en lieve berichtje!

één dag geleden

Reactie op Anna Noadja

Hoi, Dankje wel, nee in principe krijg ik die pas op 1 november
Het lijkt me sterk dat dit een menstruatie is. Zeker als je stolsels verliest. Als je het niet vertrouwt, zou ik eerder een echo laten maken. Veel sterkte.

één dag geleden

Ik denk ook dat je lichaam de laatste resten van de miskraam heeft opgeruimd. Toen ik een maken met medicatie opwekte, werd het ook eerst rustig en kreeg ik daarna weer buikpijn. Het voelde ook alsof er iets voor m’n baarmoedermond zat. Na een paar dagen kwamen er toen ook nog een paar flinke stolsels! Dus je verhaal is heel herkenbaar voor mij!

één dag geleden

Hi Anna, ik ben een week nadat de miskraam eruit was nog enorme stolsels verloren nadat daarvoor het bloeden juist veel minder was geworden, ik moest met spoed naar het ziekenhuis Ivm overmatig bloedverlies, was duidelijk dat dit echt nog bij de miskraam hoorde. Het lijkt mij bij jou ook aannemelijker dat dit nog bij de miskraam hoort dan dat het al weer je menstruatie is? En idd miss kan je de echo naar voren laten halen als het je niet lekker zit? Heel veel sterkte in ieder geval ❤️