31 Reacties
één maand geleden
Reactie op LB22
Daarna denk ik nog een week of twee tot het echt helemaal stopte, dus ook g ...
Bedankt voor je reactie!
Oh dat is even goed nog best lang..
Ik ben 2,5 bijna 3 weken onderweg en nog steeds heel veel buikpijn en flinke stolsels verlies dus ga morgen de poli maar bellen en erop staan dat ze wat gaan doen dit is niet oke….
één maand geleden
Reactie op Anna Noadja
Hoi Amber-r,
Jaa dat lijkt mij ook…
Hoe lang was jij nog onderweg met die ...
Uhm even kijken wij hadden 22-4 de echo die niet goed was (ik zou toen eigenlijk 10+3 zijn maar het hartje was waarschijnlijk met 8+5 gestopt) toen heb ik ervoor gekozen om de miskraam af te wachten 2-5 begon t bloeden 4-5 was de miskraam 9-5 dat extreme bloedverlies en uiteindelijk t/m 29-5 nog wel wat bloedverlies gehad. 14-6 begon mijn nieuwe menstruatie. En in de 3e ronde na de menstruatie ben ik opnieuw zwanger geraakt, nu ruim 13 weken.
Ik weet niet of ze je dat hebben aangeraden maar ik had wel veel last van klachten door het bloedverlies, floradix en gentle iron van solgar hebben mij wel geholpen om m’n hb weer meer op peil te krijgen!
Ik heb m’n hele verhaal ook in een podcast gedeeld mocht je t fijn vinden om dat te luisteren kun je op spotify zoeken op missed abortion of innerknowing podcast.
Veel sterkte, hoop op een voorspoedig herstel voor je❤️
één maand geleden
Reactie op Amber-r
Uhm even kijken wij hadden 22-4 de echo die niet goed was (ik zou toen eige ...
Hey!
Bedankt voor je reactie!!
Ohke lijkt me een heftige tijd…
Ik heb sinds vanmorgen geen bloedverlies meer gehad, zwangerschapstest lijkt ook lichter te worden dus ga het nog even afwachten..
Ovulatie test was wel al erg donker, cyclus weer op gang?
Je podcast ga ik zeker even luisteren!
Mijn ijzer is 2 weken geleden geprikt, was toen goed op peil…
één maand geleden
Hoi,
Ik kreeg bij mijn termijnecho ook te horen dat het hartje van ons kindje was gestopt met kloppen bij 9w3d. Ik had bij de eerste echo nog een kloppend hartje gezien, maar waarschijnlijk 2 dagen later overleden.
8 oktober afspraak in zkh gehad en medicatie meegekregen, wilde niet afwachten en het zsm eruit hebben.
9 oktober na 1u45 miskraam gehad.
Ik dacht dat het bloeden was gestopt, maar 2 a 3 dagen later kwam het toch weer hevig op gang en kreeg ik fikse buikpijn met duizeligheid en misselijkheid tot gevolg. Toen verloor ik dus nog wat stolsels en rest weefsels.
Het bloeden is bij mij nu al 5 dagen gestopt na een week gebloed te hebben.
Ik herken mij wel in je verhaal, maar ben bang dat dit geen menstruatie van je is geweest, maar nog rest weefsel.
één maand geleden
Reactie op Suraida
Hoi,
Ik kreeg bij mijn termijnecho ook te horen dat het hartje van ons kin ...
Bedankt voor je reactie!
Nee menstruatie kan ook niet… veel te vroeg alleen heb nu nog steeds last en nu met jouw verhaal erbij vind ik dat erg lang..
Vervelend voor je dat het niet goes gegaan is en je er ook zo achter gekomen bent!
Wel herkenbaar..
één maand geleden
Reactie op Suraida
Hoi,
Ik kreeg bij mijn termijnecho ook te horen dat het hartje van ons kin ...
Sterkte met dit verlies! Hoop dat je snel weer in verwachting mag raken en een gezond kindje mag krijgen!♥️
één maand geleden
Reactie op LB22
Dat is inderdaad wel heel lang en veel! Misschien blijf je wel bloeden op e ...
Dat dus…
Maar volgens het zh is dit normaal en hoort het er allemaal bij, moet er gewoon even doorheen…
één maand geleden
Bij mijn miskraam, die was opgewekt met medicatie, heb ik ongeveer 3 weken gebloed. Ze hadden me in het ziekenhuis verteld dat de bloeding 4-6 weken kan en mag duren. Na 6 weken nog bloeden zou ik dan terug moeten voor controle. Dat hoefde toen gelukkig niet.
Ik vraag me alleen af of de pijn die je blijft houden 'normaal' is. Misschien toch even navragen?
Al met al is het nogal een klap voor het lichaam, ik heb het toen ook als heftig ervaren. Veel duizelig en nog lang vermoeid ook.
Sterkte 💖
één maand geleden
Oh en ik heb daarna nog een tijdje pijn gehad rondom mijn ovulatie en menstruatie. Veel krampen en rugpijn, ik kon soms niet eens rechtop staan. Om die reden nog wel een echo gehad. (Blijkbaar was de gynaecoloog die ik toen had even vergeten dat een nacontrole eigenlijk sowieso moest)
één maand geleden
Reactie op MiraK993
Oh en ik heb daarna nog een tijdje pijn gehad rondom mijn ovulatie en menst ...
Oh dat is netjes van de gynaecoloog…
Naja moet voorzichtig zijn (voorheen als ik een uitspraak deed, riep ik het af)
Maar vandaag nauwelijks pijn gehad en ook geen bloed meer, alleen wat bruine afscheiding… hoop dat het einde in zicht is..
Het heeft bij mij nu 3,5 week geduurd…