6 Reacties

2 maanden geleden

Hoihoi, Ik had precies hetzelfde, vermoeidheid nog wel steeds, bij licht in me hoofd en duizeligheid deed ik vooral rustig en ging ik even rustig zitten. Nu 6+ weken zwanger, en sinds vorige week dinsdag weet ik dat ik in verwachting ben.

2 maanden geleden

Reactie op Noekie1989

Hoihoi, Ik had precies hetzelfde, vermoeidheid nog wel steeds, bij licht in ...
Fijn om te horen ergens.. voelde me al een beetje raar. Voordat dat onzekere en soms angstige gevoel maakte me heel erg onzeker. Niet mezelf zijn. Hoe gaat het nu met jou nu dan? 馃┓

2 maanden geleden

Reactie op Marisjexo

Fijn om te horen ergens.. voelde me al een beetje raar. Voordat dat onzeker ...
Met mij gaat goed, enkel vermoeidheid, dan doe ik af en toe een middag dutje, of op tijd bed in. Ben deze week ook weer begonnen met werken na 2 weken vakantie te hebben gehad (positieve test in vakantie gehad 馃) op het werk weet iedereen van mijn zwangerschap en houdt rekening met mij en letten op mij 馃榿 de reden dat het werk het weet is dat het mensen zal gaan opvallen als ik minder koffie drink en gestopt ben met roken 馃槄 ik werk als vrijwilliger in een kringloop winkel, waar tevens mijn man assistent bedrijfsleider is 馃槄

2 maanden geleden

Reactie op Noekie1989

Met mij gaat goed, enkel vermoeidheid, dan doe ik af en toe een middag dutj ...
Hahaha dit is herkenbaar! Ik ook positief op vakantie, na deze week nog een weekje vrij en dan beginnen. Ook een grote koffie drinker en roken! Zal ook gelijk opvallen. Smoesjes verzinnen dan maar, gezonde levenstijl? 馃槀

2 maanden geleden

Hier ook angstiger, geprikkelder, onrustig. Het zal de hormonen wel zijn

2 maanden geleden

Reactie op Ceydaah

Hier ook angstiger, geprikkelder, onrustig. Het zal de hormonen wel zijn
馃┓