9 Reacties

2 maanden geleden

Goed om voor jezelf na te gaan waar dat aan ligt, zodat je het bij een volgende baan beter naar je zin kunt hebben 🤗 Het feit dat je hier al over praat met ons, geeft aan dat je het wel serieus overweegt: wat houdt je dan nog tegen? Je moet naar je gevoel luisteren! Ongelukkig blijven op je werk na je verlof is ook niet de situatie die je wilt 😊 Dat zullen je werkgever en collega’s vast wel snappen, en zo niet: ook goed! Als jij je gevoel volgt kun je voor jezelf niks fout doen 🫱🏻‍🫲🏽🍀

2 maanden geleden

Ontslag indienen na je verlof gebeurt vaker dan dat je denkt 😉 Niemand zal daar raar van opkijken!

2 maanden geleden

Hoi! Misschien heb je er wat aan, misschien niet. Maar dat heb ik de vorige keer gedaan toen ik zwanger was. Ik wilde al weg, maar werd toen zwanger. Toen bewust gekozen om 'uit te zitten' ipv zwanger solliciteren. Na mijn verlof opgezegd en daar niet meer begonnen. Het is altijd de beste keuze om voor jezelf te kiezen, dat doen je collegas ook! Ondanks dat ergens nieuw beginnen met een kleine baby ook pittig is, was het voor mij wel de juiste keuze! Succes met het maken van de beslissing. En geniet van je zwangerschap

2 maanden geleden

https://www.fnv.nl/werk-inkomen/zwanger-ouderschap/ontslag-tijdens-zwangerschap#/

2 maanden geleden

Lekker doen! Leuk om dit topic tegen te komen, want ik overweeg hetzelfde. En ik herken heel erg de angst voor een reactie vanuit je werkgever en collega's. Maar inmiddels heb ik geleerd en ervaren dat dit soort keuzes vaak veel 'zakelijker' worden bekeken, dan dat het persoonlijk wordt opgevat. Ookal voel je dat zelf waarschijnlijk niet zo. Ik zou lekker op zoek gaan naar iets waar je het naar je zin gaat hebben. En nog iets: het is niet zo dat je na een maand alweer vertrokken was, je hebt het echt een kans gegeven als ik het zo lees. En dat zien ze op je werk vast ook ;)

2 maanden geleden

Reactie op Anonimommy2024

Lekker doen! Leuk om dit topic tegen te komen, want ik overweeg hetzelfde. ...
Grappig dat je het zelfde hebt! En fijn dat je het begrijpt, Bedankt voor je advies, helemaal waar hoor! Alleen soms moeilijk om het zelf ook zo te zien. Voor jou ook succes en een fijne zwangerschap🥰

2 maanden geleden

Reactie op Onotol

Hoi! Misschien heb je er wat aan, misschien niet. Maar dat heb ik de vorige ...
Precies wat jij zegt denk ik nu ook… om nog even “uit te zitten” en wel zwangerschapverlof mee pakken en daarna rustig kijken voor een nieuwe baan. Dankjewel voor jou reactie!

één maand geleden

Topic gesloten op verzoek van TS