10 Reacties

3 uur geleden

Haha hier ook een ventje van zelfs bijna 9 maanden. Tijgert er op los en kan sinds kort even zelf zitten 👍😂 Idd ieder zn eigen tijdlijn 💪

3 uur geleden

Mijn dochter van net 8 maanden heeft sinds ruim een week ontdekt dat ze van buik ook weer terug naar rug kan.. buik is niet haar favoriete houding dus dat tijgeren, laat staan kruipen, zie ik hier echt nog niet gebeuren...😅 Ze heeft qua tandjes net 2 witte puntjes door aan de onderkant, moet niets van een warme hap weten.. Ik heb een zoon van 9, het komt allemaal wel goed.. haha

3 uur geleden

Hier een dochter van bijna 8 maanden, doet dit ook allemaal nog niet. Zelfstandig zitten lukt haar nog niet eens echt. Alles op een eigen tempo!
Ik snap je helemaal. Ik heb toevallig een baby waarbij de ontwikkeling extreem snel gaat en hij in een keer kon kruipen en 2 dagen later ging hij ineens aan tafel staan, zich optrekken en lopen langs tafels en dergelijke. Ik zeg zeker niet dat ik het niet fijn vind maar het zou ook wel fijn zijn als hij een beetje op zijn gemak alles verkend. Misschien niet het berichtje waar je naar op zoek bent maar hopelijk helpt het wel iets 😊

3 uur geleden

Reactie op BehulpzameSering035815

Ik snap je helemaal. Ik heb toevallig een baby waarbij de ontwikkeling extr ...
Nee hoor haha. Ik kan me helemaal voorstellen dat er ook iets is als 'te snel'! Of althans dat gevoel. Dankjewel voor je berichtje ☺️

3 uur geleden

Dochter van 8 maanden die ook alleen maar tijgert🙋🏻‍♀️ met zelfstandig zitten valt ze na een paar seconden om
Ons ventje ook 8,5 maand en tijgert alleen ☺️! Maak me er helemaal niet druk om. Ik hecht veel meer waarde aan de nachten die hij doorslaapt 🤭❤️

3 uur geleden

Reactie op OntspannenFontein034707

Ons ventje ook 8,5 maand en tijgert alleen ☺️! Maak me er helemaal niet dru ...
Hahaha ja dat doet onze kleine man inderdaad ook. Dat is ook zo veel waard he 🤭

2 uur geleden

Lieve mama, geniet lekker nog even van het moment dat je je kindje niet coooonstant elke 2 seconden in de smiezen moet houden omdat ie zich in no time kan verplaatsen met kruipen!.💃 Ik snap je gevoel heeeel goed hoor! Ik denk daar soms ook net even wat veel over na en dan ga je ineens alles en iedereen vergelijken maar het zijn maar richtlijnen en elk kindje heeft een andere tijnlijn - Die van ons heeft net 2 dagen geleden de 8 maanden aangetikt en zit nu ook net sinds 2 dagen zelfstandig en stabiel (niet meer zoals een hompje klei zeg maar 🤫), terwijl ik ook heel even dacht; mohhh ik lees hier alleen maar over kindjes die superhard gaan, waarom blijft die van ons achter?! En ineens was 't er. En tijgeren kan ik 't niet noemen, kruipen nog geen enkel teken van behalve zichzelf hoog duwen met zijn armpjes en af en toe zijn billen in de lucht (wij zeggen al 3 weken: hij zal vandaag of morgen wel gaan kruipen!), dus verplaatsen door de.kamer kan ie prima door van de rug op zijn buik te rollen en weer terug, rondjes te draaien en schuiven en vind het soms frustrerend dat ie niet altijd even makkelijk aan speeltjes komt. Maar hij gaat dan wel weer ineens superhard met tandjes krijgen, zijn 6e/7e komt alweer door! Ik vind het soms wel nog even lekker zo, ik kan nog redelijk met enige rust vd woonkamer naar de keuken lopen om iets pakken zonder dat ik achterom moet kijken of Louie niet ergens naartoe kruipt waarvan ik denk - aaaaaah 🤡🤡🤡 Je kindje gaat zoals het moet gaan, daar geloof ik wel in! Kijk hoe verschillend al die kindjes hier gaan, ik vind het wel een gezellige mieshmash van ontwikkelingen zo! Komt allemaal goed ✨️

1 uur geleden

Ons meisje van 8,5 mnd wilt het liefst de hele dag zitten, dit kan ze zelfstandig. Wanneer ik haar op haar buik leg, rolt ze naar haar rug en blijft zo liggen. Kruipen zit er nog niet in 🫣