6 Reacties

2 maanden geleden

Wat ontzettend spannend inderdaad. Zeker met jouw eerdere ervaringen kan ik me de stress goed voorstellen. Misschien toch stoppen met iedere keer opnieuw testen. Dit gaat je alleen maar meer stress brengen. Gevoelige borsten is in ieder geval een fijn teken. Hopelijk een voorspoedige zwangerschap deze keer! Weet je al wanneer je naar de vk mag gaan?

2 maanden geleden

Het is echt heel logisch om ontzettend bang te zijn en wat vervelend dat je dat mee hebt moeten maken. Ik hoop dat je dit keer een gezond kindje en een goed hartje te zien krijgt op je echo! Ondanks dat het zo vervelend en pijnlijk is houd ik mezelf altijd vast aan het idee dat als het een miskraam wordt er een reden zou zijn waarom ons lichaam het afstoot; misschien was het niet gezond geworden, wie weet.. ik zou het, voor je eigen gevoel en mood, zoveel mogelijk vanuit die kant bekijken.. we kunnen er helaas toch niks aan veranderen als het fout gaat 💕

2 maanden geleden

Hi! Ik heb ook 3 miskramen gehad en daarna een gezonde dochter. Ik kan je angst goed begrijpen. Ik zou proberen te stoppen met testen, hoe moeilijk dat ook is. Zolang je geen bloed verliest is het goed inderdaad. En qua symptomen ook proberen niet te druk te maken, bij mijn goede zwangerschap had ik ook amper symptomen of dan waren ze na een paar dagen ineens weer weg en maakte ik me helemaal zorgen. Maar alles is dus goed gegaan. Probeer rustig te blijven en te relaxen, dingen te doen die je leuk vindt, dat helpt ook!

2 maanden geleden

Reactie op Mama1244

Wat ontzettend spannend inderdaad. Zeker met jouw eerdere ervaringen kan ik ...
Morgen! Omdat ik een beetje paniekerig ben hahaa

2 maanden geleden

Veel succes morgen! Ik duim mee voor je.

2 maanden geleden

Misschien goed om niet elke keer te testen. Beetje proberen positief te blijven. Je hebt er toch geen invloed op. Anders maak je jezelf alleen maar gek.