3 Reacties

één maand geleden

Wat naar dat je een miskraam hebt gehad zeg. Dan snap ik heel goed dat je onzeker bent, ben ik zonder miskraam ook.. Alleen ben je al 9 weken en worden de symptomen (gelukkig!!) steeds minder.. dus dat is ook heel fijn, helemaal omdat je zaterdag nog een fijne echo hebt gehad! Misschien kan het grote ‘genieten’ dan een beetje beginnen!! Nog even en dan is het eerste trimester voorbij! En wat gebeurt dat gebeurt. Daar heb je naast redelijk gezond leven geen invloed op! Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik hoop dat alles goed gaat en je een hele fijne zwangerschap hebt! Met weinig misselijkheid 😉🙏🙏

één maand geleden

Hier ook vreselijk onzeker.. met de dag erger ondanks een mooie echo vorige week.. ! 13 september pas weer echo .. en dat lijkt nog zo ontzettend ver weg.. bij elk krampje en pijntje schiet ik compleet in de stress..

één maand geleden

Ik ben ook heel erg onzeker merk ik. Het ene moment denk ik wel wat te merken en op andere momenten weer helemaal niet. Volgens eigen berekening ongeveer 6 weken zwanger, maandag 9 september mijn eerste echo. 🤞🏻