7 Reacties

één dag geleden

Heel herkenbaar dit. Mijn buik groeit amper, geeft weer twijfels. Alle kwaaltjes, steeds zo goed als weg, geeft weer twijfels. Heel er g vervelend. Terwijl de kleine het heel goed doet! Bespreek dit ook met je VK

één dag geleden

Wat vervelend dat je je zo voelt 💛 Ik herken het wel, 't is toch spannend als er weer even wat tijd tussen de controles gezeten heeft, maar vanavond zal je vast weer een fijn gevoel geven en geruststellen! Moet vanmiddag ook weer voor de 13 weken echo, toch altijd een beetje nerveus. De "kwaaltjes" lijken ook af te nemen en dat zorgt misschien ook wel voor wat onzekerheid; gaat dan alles wel goed? Van de andere kant; alleen maar fijn. Geniet van vanavond, dat is het belangrijkste! 💛

één dag geleden

Hoi, wat vervelend dat je dit gevoel hebt! Wat snap ik je goed, het is ook zo een spannende periode en helemaal bij een eerste zwangerschap! Ik ben nu zwanger van mijn tweede kindje en heb mij tijdens de zwangerschap van mijn eerste zo ongelofelijk druk gemaakt om alles. Elke keer als ik weer een echo had dacht ik zou het hartjes nog wel kloppen. Achteraf is altijd alles goed geweest, hartstikke gezond kindje gekregen met 39 weken en een gewicht van 3860 gr. zo zonde dat ik mij zoveel zorgen heb gemaakt en zo weinig heb genoten. Ik hoop echt dat je het snel los kunt laten en kunt vertrouwen op je lichaam. Het zou zo zonde zijn als je de hele zwangerschap je drukt blijft maken😘😘😘

één dag geleden

Ik denk zelf dat het de hele zwangerschap wel spannend is en dat je meerdere keren momenten hebt dat je onzeker bent. Ben zelf nu zwanger van de eerste en heb dit zelf ook. M’n vriendinnen (3 dit jaar bevallen en 1 vorig jaar) zeggen het zelf ook. Probeer vooral lekker te genieten is hun advies. De kans dat er gebeurt is na 12 weken is minimaal, zegt m’n verloskundige ook. Als je je zorgen maakt kan je altijd bij je VK terecht en ook hier op het forum kan je je hart luchten ❤️

één dag geleden

Ik herken het gevoel heel goed. De laatste echo had ik bij 10 weken en moest toen weer 3 weken wachten. Ik hoop dat je onzekerheid snel word weg genomen bij het zien van jouw echo 🙏. Wanneer heb je de volgende echo weer staan? En ik had ook met 12 weken dat ik dacht van hmm nemen mijn kwaaltjes nou af? Maar het is per dag verschillend. Wat ze hierboven ook zeggen na 12 weken zit het goed! Er kan altijd wat gebeuren, maar probeer van het positieve uit te gaan. ❤️💖 wellicht kan je ook een pret echo inplannen (tegen betaling) daardoor hebben wij onze zoon deze week weer mogen zien😍

één dag geleden

Het is zo gek he, deze fase, je hebt nog zo weinig concreet gevoel/bewijs dat er een baby in je zit. Oke je voelt je niet zo lekker (ik in elk geval), maar verder voel je weinig. En dan bij de echo zie je een baby op het scherm en denk je "zit dit dan in mij??" ik vind het allemaal nog behoorlijk abstract, en merk ook dat ik russen de echo's door enorm ga twijfelen. Hopelijk wordt het beter als we de baby gaan voelen enzo

10 uur geleden

Hoe is t gegaan?