7 Reacties

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, misselijkheid nooit gehad, nu enkel vermoeidheid en cravings wel! Tevens ook eerste zwangerschap, maandag eerste vroege echo (ben zelf naar schatting 6w3d)

2 maanden geleden

Dit had ik ook bij mijn dochtertje, tot een week of 8 waren de klachten heel wisselend. Soms een paar dagen achter elkaar klachten dan weer twee dagen niet en dan weer wel… echt geen pijl op te trekken.

2 maanden geleden

Reactie op Noekie1989

Hier hetzelfde, misselijkheid nooit gehad, nu enkel vermoeidheid en craving ...
Spannend hoor dat afwachten! Wel fijn dat je maandag al een echo hebt!!

2 maanden geleden

Reactie op decemberbaby23

Dit had ik ook bij mijn dochtertje, tot een week of 8 waren de klachten hee ...
Ohja inderdaad maar wel fijn om te weten dat het dus niet altijd negatief hoeft te zijn!

2 maanden geleden

Ik heb ook wisselende dagen. Gister de hele dag overgegeven. Vandaag een dag waarbij ik me redelijk goed voel. Dit is ook mijn eerste en word daar ook erg onzeker van. Zolang ik niet bloed houd ik me er maar aan vast dat het goed zit.

2 maanden geleden

Reactie op Ceydaah

Spannend hoor dat afwachten! Wel fijn dat je maandag al een echo hebt!!
Ja is zeker spannend, zeker omdat alles nieuw is, ben benieuwd hoe de zenuwen gaan zijn zo vlak voor de afspraak 😅

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde vandaag 5+3. Ik heb alleen in december een miskraam gehad maar bij die zwangerschap was ik van begin af aan super ziek. Deze keer voel ik mij best goed op slecht slapen en vreetbuien na. Van de week wel veeeeel pijn in mn borsten en soms wat misselijk en maagzuur, vandaag sta ik op en denk ik hey waar zijn de trekjes in mn liezen en mn borsten voelen niet meet zo pijnlijk. Dus hier ook beetje of en af. Maakt mij ook extra gespannen omdat het al eens is mis gegaan.