5 Reacties

2 maanden geleden

Je hoeft niet perse constant misselijk te zijn om een goed verloop van je zwangerschap te hebben hoor, zou me niet al te druk maken 😘

2 maanden geleden

een afwezigheid van een zwangerschaps klacht hoef niet gelijk iets te betekenen 😁 ik heb toen ik 5 weken was echt hele pijnlijke borsten gehad die niet te verdragen waren. anderhalve week later nergens last meer van en op de echo een mooi kloppend hartje mogen zien ik heb bijna helmaal geen zwangerschaps klachten en ben nu 8 weken. 3 sep weer een echo. nogmaals geen klachten hoeft echt niet meteen iets te betekenen🫶

2 maanden geleden

Ik had een week last van echte misselijkheid tot bijna overgeven. En na de 4 weken en 3 dagen weg

2 maanden geleden

Dat stelt al iets gerust allemaal, bedankt meiden! Zo gek dat je overal over gaat twijfelen. Ik heb dinsdag de eerste afspraak, kan niet wachten.

2 maanden geleden

Niet te druk om maken! Helemaal niet gek als je niet misselijk bent! Op forums wil iedereen vaak nog iets zieker als de ander zijn en worden mensen die t niet zijn onzeker! Hier ook geen klachten! En bijna 8 weken zwanger 2e kindje ! 1e kindje ook geen klachten…