6 Reacties

2 maanden geleden

Hi lieve Léjanne, ik zit met dezelfde onzekerheid als jij. Ook 3 dagen getest met de action early en die worden ook lichter. Ik heb er geen goed gevoel over, maar heb ook nog geen bloed gezien. Zo mindfuck dit.. 🙁🙁 hopelijk komt ‘t goed!

2 maanden geleden

Reactie op twinmommy2B

Hi lieve Léjanne, ik zit met dezelfde onzekerheid als jij. Ook 3 dagen gete ...
Dag lieverd, Wat een onzekerheid he! Voel jij je zwanger? Ik op het moment niet zo.. het lijkt of m'n bordten steeds minder gevoelig worden, wel al een paar dagen hoofdpijn. Ik wacht het gewoon af. Had al een short besteld voor ons dochtertje om het op die manier aan mm vriend te laten weten maar nu ga ik twijfelen.. ook heb ik al een paar dagen in de ochtend dunne ontlasting. Zou dat er mee te maken kunnen hebben? Ik slaap er slecht van..

2 maanden geleden

Reactie op Léjanne

Dag lieverd, Wat een onzekerheid he! Voel jij je zwanger? Ik op het moment ...
Ik heb geen last gehad van mn borsten, wel ook gerommel in mn buik maarja dat kan vanalles betekenen. Ik heb het mijn man ook nog niet verteld, loop al 2 dagen met dit omdat ik hem ook niet onnodig gek wil maken. Ik ga vandaag even andere testen halen, misschien maar gewoon n digitale van de cb.. succes, hopelijk blijft t goed gaan ❤️

2 maanden geleden

Deze test van clearblue geeft aan hoe lang geleden je bevrucht bent, dus niet je totale duur van zwangerschap (die tijd van je vorige menstruatie komt daar nog bij) :) Dat is meestal 2 weken voor je eisprong dus zou je inderdaad 4 weken zijn

2 maanden geleden

Hey, ik Zou over een paar dagen weer een testje halen. Action deed het bij mij ook niet goed probeer anders de Kruidvat de early bijvoorbeeld. Wacht het nog even af. Ook diarree en dunne ontlasting kan te maken hebben met een zwangerschap. Probeer van de week nog even te testen. ❤️❤️

2 maanden geleden

Hoi, dit is nieuws dat je waarschijnlijk niet wilt horen, maar wel realistisch is. Aflopende testen zijn helaas eigenlijk altijd een voorteken van slecht nieuws. Als je tenminste alle keren onder dezelfde omstandigheden hebt getest. Zo'n clear blue met weken aanduiding geeft weer hoeveel hcg er op dat moment in je lijf zit. Het is een momentopname en geeft op dit moment aan dat je tussen de 3 a 4 weken zwanger bent. Zou je een zelfde test volgende week herhalen, en je andere tests nemen nog steeds af, dan zou de clear blue niet doorgaan naar de 2-3 of 3+. Slecht slapen, dunne ontlasting, buikpijn, hoofdpijn... Allemaal wel mogelijke zwangerschapssymptomen, maar geen garantie dat het goed gaat. Ik zou blijven testen. Loopt het nog verder af, dan weet je dat het niet lekker zit. Loopt het op, dan gaat t misschien toch gewoon goed, maar had je even een lastige start. Bloedverlies kan gewoon onschuldig zijn. Ik hoop voor je dat je over 3 weken een goede echo hebt.