7 Reacties

één maand geleden

Ja zeker! Knap dat je je hier overuitspreekt. Ik heb het zelfde. Ik zat in een goede relatie, hij was een stukje ouder dan mij ik en 19. Heb een dochter van 11 maanden en nu bijna 8 weken weer zwanger. We zijn weer goed opweg maar er is geen zekerheid. Dus ik snap je struggle. Get is lastig maar volg je moeder of vrouw instinct en dan komt alles goed. U got this!!!

één maand geleden

Reactie op by2

Ja zeker! Knap dat je je hier overuitspreekt. Ik heb het zelfde. Ik zat in ...
(Reactie op zonovergotenRiff753880) :))

één maand geleden

Hi! 💕 Heel herkenbaar. Ik ben hier laatst ook een topic over gestart.. mentale tweestrijd heet het, wellicht kun je het nog terugvinden en dan vooral de goede reacties van andere vrouwen. Ik ben inmiddels veel gaan nadenken hierover en heb alles laats ook met mijn man besproken, hij was heel begripvol en hielp alles ook een beetje op een rijtje zetten. Ookal is het gewenst: dit kleintje heeft nog steeds impact op je leven! En het is oke dat je daar nu overrompeld door voelt. Ik denk ergens zelf dat het best gezond is dat je alles gaat overdenken als een soort dubbel check of je klaar bent. Mijn verloskundige wist mij te vertellen dat dit deels ook komt door je veranderende hormonen, en dat dit in de meeste gevallen tijdelijk is. Kan je wellicht bij je vriend terecht met je gevoelens? Mij heeft dat heel erg geholpen. Andere tip die ik van een vriendin kreeg was om op een gegeven moment bij een zwangerschapsyoga of zwangerschapszwemmen klasje aan te sluiten. Zij heeft hier toentertijd veel contacten uit gehaald en zelfs vriendschappen gemaakt met vrouwen die ook zwanger zijn. Ik ga dat over een paar weken als ik 12 weken ben ook doen. Heel veel liefs en een digitale knuffel! You got this 💕

één maand geleden

Misschien een tip: meedoen met centering pregnancy bij je verloskundige? Of een verloskundige zoeken die dit aanbiedt? Dan leer je allemaal zwangeren kennen in je buurt van dezelfde termijn als jij en bouw je al een beetje een netwerk op. Succes, het komt goed, je kan dit!

één maand geleden

Reactie op by2

Ja zeker! Knap dat je je hier overuitspreekt. Ik heb het zelfde. Ik zat in ...
Dankjewel ❤️

één maand geleden

Reactie op happyhelen

Hi! 💕 Heel herkenbaar. Ik ben hier laatst ook een topic over gestart.. men ...
Dankjewel voor je goede tips! Ik haal veel steun uit je berichtje ❤️

één maand geleden

Reactie op Blabla92

Misschien een tip: meedoen met centering pregnancy bij je verloskundige? Of ...
Dankjewel! ❤️