10 Reacties

4 uur geleden

Cloudpillo, hier kun je zelf de schuimblokjes uithalen en bijvullen tot je de perfecte dikte hebt. Ik heb er in het begin meteen veel uit gehaald want ik vond hem echt te hard, maar nu een perfect kussen.

4 uur geleden

Reactie op LinseySoontiens

Cloudpillo, hier kun je zelf de schuimblokjes uithalen en bijvullen tot je ...
Ja deze heb ik ook! 😊
Douzle kussen, ik ben nekpatient, het is geweldig

4 uur geleden

Dankjewel alvast! Ik dacht eerlijk gezegd dat cloudpillo een beetje een social media hype was, maar fijn om ervaringen te lezen! Hoe weet je wat de juiste dikte is voor je? Ik heb zoveel geprobeerd dat ik het spoor een beetje bijster ben

4 uur geleden

Reactie op OnbezorgdeFeniks458375

Douzle kussen, ik ben nekpatient, het is geweldig
Mag ik vragen hoe lang je bent? Zie dat het een bijzondere vorm heeft en vraag me af of dat ook bij mijn (kleine) postuur past.
Ik ben 1.72
De vorm is inderdaad apart, maar het ondersteunt zowel je nek als ook je schouders

4 uur geleden

Cloudpillo! Ik heb er geen schuimblokjes uitgehaald. Gebruik 'm al een half jaar en sindsdien geen nekklachten meer gehad! Ik ben ook niet lang! 🤗

3 uur geleden

Hier een fan van kussens van Sylvana met nekrol. Helpen mij enorm. Je kunt deze vaak ook testen thuis, als je naar de betere beddenwinkel gaat 👍 En nu ik zwanger ben ook zwangerschapskussen erbij, dat geeft toch net wat steun zodat je houding beter is.

2 uur geleden

Mijn man en ik hebben kussens van Sylvana. Zijn wel wat prijziger, maar het maakt voor ons echt een flink verschil. Die van mijn man is een stuk steviger dan de mijne, dus ik zou je wel echt aanraden om naar een beddenwinkel te gaan om te testen!