8 Reacties

茅茅n maand geleden

Heb je dit al geprobeerd te bespreken met jouw ouders? Als de vader nog in beeld is goed overleggen wat hij wilt!

茅茅n maand geleden

Ik zit niet in dezelfde situatie, maar werk wel met jonge meiden die moeder worden :). Heb je al met iemand in je omgeving besproken dat je zwanger bent/heb je die mogelijkheid?

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoniem1095

Ik zit niet in dezelfde situatie, maar werk wel met jonge meiden die moeder ...
Jaa zeker, mijn vriend en onze ouders, maar zij geven alleen aan dat het verstandig is het weg te halen maar ze mij wel steunen mocht ik het willen

茅茅n maand geleden

Siriz biedt hulp bij onbedoelde zwangerschap. Je kan hier terecht voor een luisterend oor, keuzeadviesgesprek, maar ze kunnen ook praktisch helpen met bijvoorbeeld een woonplek en babyspullen. Ik wens je veel wijsheid bij het maken van je keuze! 馃А

茅茅n maand geleden

Reactie op Els7134

Siriz biedt hulp bij onbedoelde zwangerschap. Je kan hier terecht voor een ...
Dankjewel. Ik ga mij inlezen op die site

茅茅n maand geleden

Heyy je kan me verzoek accepteren we kunnen praten馃挒

茅茅n maand geleden

Ik ben zelf geen tienermoeder, maar mijn zusje was dat wel. Was net 16 toen zij beviel van haar zoon. Heeft haar examen een jaar later gedaan, en heeft zich ook volwassen laten verklaren met 18 ging zij met haar zoontje op haarzelf en heeft het altijd goed gedaan en gehad met hem. Ondanks soms wel struggels maar die heeft elke ouder denk ik. Kijk goed naar wat je zelf wilt. En wat alle mogelijkheden zijn. Je hebt steun uit je omgeving lees ik dat is erg fijn en belangrijk! Inmiddels is mijn neefje 18 jaar alweer.

茅茅n maand geleden

Reactie op 87Mellie87

Ik ben zelf geen tienermoeder, maar mijn zusje was dat wel. Was net 16 toen ...
Dankjewel!!!