89 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Marrelltje

Echt leuk om te lezen hoeveel mensen er toch rond dezelfde leeftijd zitten. ...
Zuid-Limburg 🤗

2 maanden geleden

Hier zijn wij beide 42 jaar en zwanger van de 2e. Onze kleine meid is nu bijna 2 jaar

2 maanden geleden

Reactie op Lynn23

Wat bijzonder! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd 😊 Spannend hè. H ...
Hoi, Ik ben ook een van de oudere dames hier. Ik ben 44 en net zwanger 5+ 5 weken. Ik ben 2 jaar geleden zwanger geweest van een eeneiige tweeling. Helaas is de zwangerschap met 17 weken afgebroken. Heel erg duimen dat het nu goed gaat.

2 maanden geleden

Reactie op denise80

Hoi, Ik ben ook een van de oudere dames hier. Ik ben 44 en net zwanger 5+ 5 ...
Hoi Denise, gefeliciteerd met je zwangerschap! 🥳🥰 Wat verdrietig dat je 2 jaar geleden de tweeling bent verloren. 😭 Wij zijn 2 jaar geleden ook een kindje verloren in de zwangerschap. Verschrikkelijk. Hopelijk mag alles nu goed blijven gaan. 🤞🍀❤️

2 maanden geleden

Hoiii, Ik ben 40 en 2 kinderen uit een eerdere relatie, mijn vriend is 41 en geen kinderen. Nu zwanger van ons kindje morgen 7 weken! 🥰🥰🥰

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Zo opgelucht met onze eerste goede echo! Zenuwen ivm vorige keer (miskraam ...
Jaaa! Erg moe.. en misselijk 🤢 vandaag voor het eerst moeten overgeven.. 9 september met 7+4 onze eerste echo 💙💖

2 maanden geleden

Reactie op Lynn23

Hoi Denise, gefeliciteerd met je zwangerschap! 🥳🥰 Wat verdrietig dat je ...
Intens verdrietig is het. Dat zal voor jullie ook een intense periode zijn geweest. Hoe voel jij je? Last van kwaaltjes? Ik ben behoorlijk moe en gedurende de dag misselijk en geef af en toe over. Bij mijn zwangerschap van de tweeling begon dit pas later. Net zoals de laatste miskraam. Ben dus verbaasd dat het nu al is.

2 maanden geleden

Ik ben net 38 geworden, mijn man is 40. Dit wordt ons 3e kindje. Wij hebben al een dochter van 16 en een jongen van 12 - dus best een grote leeftijdsverschil met deze kind... Dinsdag de eerste echo - ik ben dan 8+1 😊

2 maanden geleden

Reactie op Marrelltje

Nou ik wil me eigenlijk niet oud noemen.. gewoon wat verder in de rijping o ...
Dit 😄

2 maanden geleden

Reactie op denise80

Intens verdrietig is het. Dat zal voor jullie ook een intense periode zijn ...
Ja, dat was een zware periode. Diepe rouw. Ik ben moe en misselijk. Ook gekke dromen, nachtzweten, pijnlijke borsten, veel lucht, hartkloppingen, veel plassen. Ik voel me écht zwanger. Het is niet fijn om misselijk te zijn, maar ik zie het wel als een goed teken. 😊

2 maanden geleden

Ik ben net 41 en mijn vriend 39. We zijn 8+3 dagen zwanger van een tweeling.

2 maanden geleden

Ik ben 35 als mn 3e geboren wordt, mijn man 28, ik heb al een dochter van 9 uit eerdere relatie en samen hebben we een dochter van 1,5. Bij de 1e was ik redelijk “jong” en nu voelt het “oud”, terwijl dat ook wel weer meevalt! Haha

2 maanden geleden

Ik ben 34 (35 als de kleine geboren wordt) en mijn man is 48 (49 als de kleine er is). We hebben al een zoontje van 2 jaar en 10 maanden!

2 maanden geleden

Gisteren en vandaag een test gedaan. Ben ongeveer 5 weken zwanger :) dus ten tijde van mijn berichtje hier ook al, maar dat wist ik niet. Heel leuk en spannend weer. En veel sneller dan gedacht! Ik ben nog steeds 36 jaar en word eind oktober 37. Mijn vriend wordt in januari 32 jaar.

2 maanden geleden

Reactie op Miss_Elien

Gisteren en vandaag een test gedaan. Ben ongeveer 5 weken zwanger :) dus te ...
En we hebben ook een zoontje van 2 jaar en 10 maanden.

2 maanden geleden

‘Oud’ 🤦‍♀️ Wij wonen nu 3 jaar in Canada en ik ben hier serieus meer moeders van baby’s tegengekomen van 40+ dan jonger. Het zal misschien aan de omgeving/ economie liggen, maar er is bovendien geen mens die een moeder van 40+ een ‘oudere’ moeder durft te noemen. Zelfs de medici die wij hier gaandeweg hebben gesproken. En dan komen we weer eens in Nederland waar je hoort: “Oh, gaat er toch nog een komen?” Serieus?! Toch nog een? Alsof je met een been in het bejaardentehuis staat. Sorry hoor, maar zullen we gewoon een beetje met de tijd meegaan en stoppen met 35+ oud noemen?

2 maanden geleden

Mijn moeder heeft op 39 jarige leeftijd mijn broertje nog gekregen. Inmiddels wordt hij eind november 12 dus is al weer even geleden maar dat was wel heel erg leuk zo een laatkomer 😍

2 maanden geleden

Reactie op EllaBellaMella

‘Oud’ 🤦‍♀️ Wij wonen nu 3 jaar in Canada en ik ben hier serieus meer moede ...
De topic starter heeft oudere tussen 2 haakjes staan, om 35+ misschien aan te trekken dan meiden van 23 die nu zwanger zijn. Niet om een stempel te drukken dat je dan per se oud bent? Je bent zo oud als je je voelt toch? ;)

2 maanden geleden

Reactie op Emel Avci

Mijn moeder heeft op 39 jarige leeftijd mijn broertje nog gekregen. Inmidde ...
Wat een mooie leeftijd 😋 ik ben ook 39 als de kleine komt 🥰

2 maanden geleden

Hi, Online kan een opmerking soms harder overkomen dan bedoeld is. Je mag natuurlijk je mening delen, maar vraag jezelf af of het echt bijdraagt aan het gesprek of voor de topic starter nuttig is. Als dat niet zo is, is het soms beter om het niet te posten. Laten we weer on-topic reageren. :) Liefs, Eliza