89 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Wondertje0425

Wat een mooie leeftijd 😋 ik ben ook 39 als de kleine komt 🥰
Super leuk😍 geniet ook zeker van zijn/haar komst! Zijn er ook al broertjes of zusjes of is dit de eerste spanning? 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Emel Avci

Super leuk😍 geniet ook zeker van zijn/haar komst! Zijn er ook al broertjes ...
Nee dit is onze 3e 😁 mijn dochter is 20 als de baby komt, en mijn jongen is dan 8. Ze zijn allebei zo blij en kunnen niet wachten tot de baby er is 🥰

2 maanden geleden

Fijn om te zien dat er meer 'oudere' ouders bij zitten! Ik ben net 35 geworden en 9w6d zwanger van ons eerste kind. Was in het proces hiervoor best wel gespannen, omdat ik me al aan de oude kant voelde en het niet à la minute lukte om zwanger te worden, maar dit geeft wel een gevoel van bondgenootschap ;)

2 maanden geleden

Ik ben 35 en bewust alleenstaande moeder. Ik heb geen relatie, maar wel een ...
Wat een moedige keuze! Ik ben ook lang single geweest en heb die overweging ook gemaakt voor het invriezen van eitjes. Veel succes met je zwangerschap!

2 maanden geleden

Wat een mooi topic! Ik ben met 39 geworden. Mijn man en ik hebben elkaar drie jaar geleden leren kennen. Na 1,5 jaar gaan proberen. En nu na 13 maanden zwanger geworden 😃! We zijn heel dankbaar. Want we hadden ivf al in overweging, vanwege mijn leeftijd. Ik vind het heel bemoedigend om verhalen van andere wat ‘rijpere’ 😉 ouders te horen. Veel succes en geniet van deze periode! 🫶🏻

één maand geleden

Reactie op Lieve Lien

Ik ben 41 en m’n man 40. We hebben een dochtertje van bijna 15 maanden en e ...
Wij ook! 😀Daarom meteen gestart met proberen toen we eenmaal samenwoonden. Ik denk dat we ook meteen doorgaan voor een 2e. Aangezien ik 39 ben en het niet meteen raak was.

11 dagen geleden

Reactie op Lynn23

Wat bijzonder! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd 😊 Spannend hè. H ...
Dag, hier ook 45 jaar en zwanger. Bijna 5 weken.. ik heb een dochter van 11 jaar. Superspannend!