7 Reacties

2 maanden geleden

Heb je de test in de ochtend gedaan? Mijn eerste test met avond urine met 2 dagen overtijd was ook negatief, maar de ochtend erna was hij duidelijk positief. Als je net geplast hebt of later op de dag test kan het minder zijn. Ik zou voor nu proberen te genieten van je vakantie en thuis nog eens testen. Hopelijk is ie dan wel positief 😊

2 maanden geleden

Reactie op maggiew87

Heb je de test in de ochtend gedaan? Mijn eerste test met avond urine met 2 ...
Jaa t was wel test met avondurine indd. Ja ik ga t voor nu ook gewoon laten en thuis testen ! Hihi spannend. Ik heb er dan 3 onder 3 haha

2 maanden geleden

Persoonlijk ben ik geen fan van die digitale testen 😄 Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Zou voor nu even proberen optimaal van je vakantie te genieten en eenmaal thuis nog even een andere test doen voor de zekerheid. Hier ook heel regelmatig qua menstruatie en vorig jaar toch ook (toevallig ook net juli) was ik opeens een week later met mijn menstruatie. Is maar 1malig voorgevallen...

2 maanden geleden

Reactie op Annelien93

Persoonlijk ben ik geen fan van die digitale testen 😄 Maar dat is persoonl ...
Aah jaa ik denk ook mischien ligt t aan de weer hier ofso?

2 maanden geleden

Reactie op Oumm010

Aah jaa ik denk ook mischien ligt t aan de weer hier ofso?
Ja wie weet, het weer kan soms ook invloed hebben.. Probeer wat te genieten 😊

2 maanden geleden

Reactie op Annelien93

Ja wie weet, het weer kan soms ook invloed hebben.. Probeer wat te genieten ...
Ja en de 'stress' ook. Ik was vorige maand ook ineens twee dagen overtijd terwijl ik normaal de klok erop gelijk kon zetten. Deze maand met twee dagen overtijd getest omdat ik me wel echt anders voelde dan normaal en bleek toen uiteindelijk positief

2 maanden geleden

Doordat je op vakantie gaat kan je cyclus ook wat ontregeld raken is mij vertelt. Ik ben vorig jaar toen ook pas 13 dagen later ongesteld geworden.