4 Reacties

16 dagen geleden

Hier tot de dag van de keizersnede alles zelf gedaan (staan aan huis) en paar dagen na de keizersnede stond ik er ook weer. Tussentijds mn zus. Heb je niet iemand die tijdelijk bij kan springen indien nodig?

16 dagen geleden

Reactie op Marlissa93

Hier tot de dag van de keizersnede alles zelf gedaan (staan aan huis) en pa ...
wauw wat knap! Als het moet kan er iemand hier ook bijspringen hoor maar zeker met de jongste vind jk het wat lastig uit handen te geven. Ik heb ook al 3 jonge kindjes rondlopen ( toen ik hen kreeg had ik nog geen eigen paarden ) en daardoor ben ik dus bang dat het sneller pittig zal zijn. Nu weet je natuurlijk nooit hoe het loopt maar ik heb goede hoop! Ben nu 20 weken en alles gaat eigenlijk nog vrij gemakkelijk gelukkig.

13 dagen geleden

Hier ook een paard maar merk dat met name het uitmesten wel een dingetje wordt al.. ben op zoek naar een bijrijder die de verzorging overneemt maar dat gaat niet heel snel :)

13 dagen geleden

Ik ben voor het eerst zwanger en ik heb ook een eigen paard. Ik was extreem moe de eerste paar weken en rijden doe ik niet omdat ik het wat eng vind tijdens de zwangerschap Mijn merrie is vrij groen en we waren bezig met haar inrijden Ik heb 2 bijrijders die haar nu extra aandacht geven en ook rijden met haar Ook sta ik op een stal waar ik gelukkig niet zelf hoef te mesten dus dat komt goed uit nu