4 Reacties

2 maanden geleden

Lastig.. en helaas ook ervaring mee. Ik kan je alleen advieseren om heel goed na te denken over wat jij wil. Ik snap dat het schrikken is voor hem. Maar je weet dat als je sex hebt daar een kind uit kan komen.. vind het altijd een beetje laf van mannen die zo reageren. Maar als je het kindje heel graag wil en niet kan leven met een abortus zou ik er gewoon 100% voor gaan! En schuldig zou ik me ook niet voelen tegen over hem. Hij zou zich schuldig moeten voelen tegenover het kindje. Meid denk heel goed na over wat jij wilt het groeit in jou en zowel een zwangerschap als abortus is niet niks.. ik was ook alleen met mijn zoon vanaf 2008 dus bijna 16 jaar geleden tot 5 jaar terug. Geen moment spijt van gehad. En had het niet willen missen. Mijn keuze stond dan ook vanaf dag 1 vast. Sterkte met alles..ik hoop dat je kiest voor jezelf en welke keuze dat is is aan jou.

2 maanden geleden

Hoihoi medina, ik ook hetzelfde ik ben ook 5 weken zwanger en me vriend vond het helemaal niet leuk😅, ook gezegd om abortus te doen.. als je wilt kunnen we praten feel free to text me :)) Stay strong! Niet luisteren naar hem doe wat jij wilt your body your choice

2 maanden geleden

Reactie op 87Mellie87

Lastig.. en helaas ook ervaring mee. Ik kan je alleen advieseren om heel g ...
Ja, inderdaad, het is uiteindelijk mijn keus.Ik heb het idee dat mannen het spannend vinden, Fijn om te horen dat het goed is gelopen met jouw situatie:)

2 maanden geleden

Reactie op Monifa el m

Hoihoi medina, ik ook hetzelfde ik ben ook 5 weken zwanger en me vriend von ...
Hii, ik hoop dat ze uiteindelijk bijdraaien. Het zal even wennen aan het begin zijn. Het is ook spannend voor een first-time mom, dat vergeet de man weleens:))