12 Reacties
één maand geleden
Heeft je man een (vaste) vrije dag doordeweeks? Anders zou jij die echo's kunnen inplannen onder je eigen werktijd, want jij krijgt daar wel betaald vrij voor. Klinkt en is natuurlijk wel een beetje lullig tegenover je collega's, maar als het zo beter uitkomt voor je man zou ik mezelf daar niet slechter door voelen. En kan je misschien meer verwachten van zijn werkgever, maar je man krijgt daar gewoon geen uren voor. Mijn man ook niet. Zo zijn de regels eenmaal.
één maand geleden
Mijn man en ik werken bij dezelfde werkgever, op dezelfde werkvloer. En alleen ik krijg bijzonder verlof voor de echo's en andere afspraken, waar hij ook mee naartoe gaat. Het is idd niet anders, zo zijn de regels gemaakt. Gelukkig hebben wij een relaxte teammanager die opschrijft wanneer mijn man uren nodig heeft, en hij verrekent deze met overuren of verlofuren van volgend jaar.
één maand geleden
Reactie op Chantal_F
Dus hij kan vakantieuren in het voren opnemen?
Ja voor dit soort dingen wel, en evt noodgevallen oid. Wanneer hij gewoon een dag vrij wil niet.
één maand geleden
Kan hij niet zeggen ik werk die dag wat langer door zodat ik er even tussen uit kan voor een echo?
één maand geleden
Mijn man gaat naar alle echo’s mee, 7, 10, 13, 15, en over 2 weken de 20 weken, ook alle gesprekken wil die bij aanwezig zijn. Zijn baas begrijpt dit en krijgt hier vrij voor, hij begint dan gewoon wat later. Hij is hovenier. En onze eerste kindje