13 Reacties
8 maanden geleden
Ik volg, wij hebben precies hetzelfde! Zojuist van die nieuwe spenen maat 3 geprobeerd en dat ging iets beter als. Ik geef bv en probeer de kleine aan de fles te laten wennen (1x per dag fles).
8 maanden geleden
Wij gebruiken ook de agent flesjes en hadden nr 2 speen erop zitten, toen zei de kraamhulp dat speen nr 3 erop moest omdat zij dat op cursus had geleerd. Een kleine week speen 3 gebruikt en hij dronk 90 ml weg in 10 minuten鈥eel te snel! Nu juist weer terug naar speen 2 en nu doet hij er netjes 20-30 minuten over. Dus wij ervaarden het juist anders om馃槄
8 maanden geleden
Ja dit is de rede dat wij over zijn op difrax.. en hup het gewicht steeg en netjes in 20 min de fles leeg..
8 maanden geleden
Wij hadden dit ook!! Na paar dagen over gestapt op dr Brown omdat m鈥檔 zoon er niks uit kreeg. We hopen dat we ze later alsnog kunnen..
8 maanden geleden
Reactie op Roos23
Wij ook over gestapt. In het zkh zeiden ze al, oh nee geen avent.... die sp ...
Ja mijn kraamhulp zei dit ook.. zonde want allemaal mooie glazen flessen gekocht voor niks nu..
8 maanden geleden
Reactie op charlieb89
Wij hadden dit ook!! Na paar dagen over gestapt op dr Brown omdat m鈥檔 zoon ...
Bij onze dochter zijn we na 5 maanden overgestapt van Dr. Browns naar Philips avent. Vooral omdat we de Dr. Browns een gedoe vinden om schoon te maken馃檲 Daarnaast lekt de Philips avent minder. Onze dochter drinkt prima uit de Philips avent (wel dus pas vanaf 5 maanden geprobeerd) en we waren van plan Philips avent ook voor ons zoontje te gebruiken. Maar aangezien hij te vroeg geboren is, werd Dr. Browns aangeraden door het ziekenhuis. Rond de 3 maanden willen we Philips avent toch gaan proberen.
8 maanden geleden
Reactie op Saffier20242025
Bij onze dochter zijn we na 5 maanden overgestapt van Dr. Browns naar Phili ...
Jaaa wij ook! Even opstarten met deze want vind t ook wel gedoe haha. Maar hij gaf echt te weinig zuigkracht voor Philips en deed dan bijna uur over 50 ml 馃槶 nu gewoon netjes 20 min over 80ml