12 Reacties
één maand geleden
Reactie op Janiet
Ohh herkenbaar! Was je ook een buikslaper voor zw?
Ja klopt! Buik en rug 😓 rug mag nog wel tot 20 weken begreep ik, maar beperk dat wel. Merk echt dat ik het buik slapen mis. Zoveel pijntjes op mn zij
één maand geleden
Reactie op Feather
Draai je je matras wel regelmatig om?
Wij hebben een matras van mattsleeps, die hoef je niet om te draaien. Hij is wel aanpasbaar in stevigheid, misschien ga ik dat vanavond even doen. Want ik had hem vrij zacht ingesteld zeg maar. Iets steviger mag misschien wel nu
één maand geleden
Ik ben zojuist bij de fysio geweest en mijn bekken stond scheef. Dit kwam wss door het tillen van bv een wasmand of stofzuiger enz… gebeurt stuk makkelijker tijdens de zwangerschap! Ik mag vanaf nu niks meer boven de 5 kg tillen dus geen wasmanden meer, dweil emmers enzovoorts 🙃
één maand geleden
Ja hier ook. Vooral rechterheup helaas. Maakt niet uit in welke houding ik slaap. Gebruik al een zwangerschapskussen en warme kruik. Helaas nu overdag ook al steeds meer last. Hoop echt dat het nog verbeterd, want heb hier ook een hele lieve kleine man van 15 maanden die ik nog veel (moet) tillen.
één maand geleden
Reactie op Chanmel
Ja hier ook. Vooral rechterheup helaas. Maakt niet uit in welke houding ik ...
Toevallig bij mij ook de rechterkant!
Ik zou wel echt zsm naar de fysio gaan, want nu ze het recht gezet hebben merk ik echt heel veel verschil! Had ik echt eerder moeten doen