14 Reacties

9 dagen geleden

Ik volg even, 16 weken en precies hetzelfde hier! Ook geen blaasontsteking hier

9 dagen geleden

Heb dit gisteren nagevraagd omdat ik het ook heb gehad dit weekend en mijn vk zegt dat dat groeipijn kan zijn. Je lichaam groeit in zo’n rap tempo dat dit soms ongemak veroorzaakt.
Ik heb er soms ook last van, kan inderdaad groeipijn zijn. Warme kruik doet bij mij dan wonderen!

9 dagen geleden

Hier ook sinds een paar dagen (18+4 nu). Warme kruik helpt en voorzichtig de buik wat masseren met draaiende beweging en eventueel wat olie. Mijn bekkenfysio had dat aangeraden, omdat voor de zwangerschap ik al last had van overspannen onderbuik spieren en bekkenbodem. Het kon geen kwaad zei ze! Voorzichtig op de plekken waar het stram/strak/pijnlijk voelt masseren. Ik heb hier gisteravond even rustig de tijd voor genomen en verlichte wel! 😊

9 dagen geleden

Reactie op GelukkigePaddestoel776332

Ik heb er soms ook last van, kan inderdaad groeipijn zijn. Warme kruik doe ...
Jaa kruik helpt inderdaad wel wat! Maar het blijft er wel zijn zegmaar, heb het nu 1,5 week ofzo. Nou heeft mijn buik wel een enorme groeispurt en is het aan het “poppen” dus misschien daardoor ook inderdaad

9 dagen geleden

Reactie op WifeyDP_

Hier ook sinds een paar dagen (18+4 nu). Warme kruik helpt en voorzichtig d ...
Ik zal het eens proberen! Goeie tip dankjewel. Ben ook bij de bekkenfysio geweest vandaag, maar kreeg niet echt tips voor de buikpijn

9 dagen geleden

Dit heb ik ook al paar weken. Ben bijna 19 weken. Warme kruik werkt echt goed. Is echt bandenpijn en normaal rond deze periode zei de vk.. en idd zachtjes je buik bij de banden masseren..

9 dagen geleden

Ik ben 17w1d en heb nu ongeveer sinds 11-12w iedere dag buikpijn in mijn onderbuik voornamelijk links. Ook alsof je te veel gedaan hebt, als je gaat staan, lopen. Soms zijn het steken, maar de laatste tijd is het ook wel zeurend/meer continue. De laatste dagen wordt het helaas erger. Al laten checken bij de verloskundige maar er is gelukkig niets geks te zien op de echo en de kleine groeit goed. Waarschijnlijk is het groeipijn/bandenpijn. Zelf het idee dat er nog niet voldoende ruimte in mijn buik is (ofzo 😄). Ik ben ook nog niet aangekomen en zie amper een buikje.

9 dagen geleden

Reactie op nicoletegel

Ik ben 17w1d en heb nu ongeveer sinds 11-12w iedere dag buikpijn in mijn on ...
Nee precies! Vind het zo gek, want is ook echt gevoelig als ik erop druk. Herken je dat ook?

8 dagen geleden

Reactie op nikkivb

Nee precies! Vind het zo gek, want is ook echt gevoelig als ik erop druk. ...
Ja, bij mij is het ook gevoelig als ik er op druk. Extra gevoelig in de ochtend als ik een volle blaas heb merk ik

8 dagen geleden

Voelt jullie buik ook hard? Ik heb de hele dag gewerkt en m’n buik voelt echt hard en zwaar ofzo. Als ik lig is het minder hard! Begrijp er niks van haha

8 dagen geleden

Reactie op Mijsie

Voelt jullie buik ook hard? Ik heb de hele dag gewerkt en m’n buik voelt ec ...
Ja, als je staat spannen je onderbuik spieren meer aan, dus staat het extra strak allemaal. Wordt alleen maar meer en steviger/harder. Dat is 'gewoon' je kleine zwangere buik hihi 🤭

8 dagen geleden

Reactie op WifeyDP_

Ja, als je staat spannen je onderbuik spieren meer aan, dus staat het extra ...
Aaah vandaar! Ik vond het zo gek, en het voelt zo vreemd ofzo. Idd alsof mn buikspieren strak staan, alleen links voel ik het wel heftiger dan rechts. Voelt ook een beetje strak/pijnlijk!

8 dagen geleden

Reactie op Mijsie

Aaah vandaar! Ik vond het zo gek, en het voelt zo vreemd ofzo. Idd alsof mn ...
Even een warm kruikje/pittenzak erop en daarna/of even voorzichtig wat los masseren met twee vingers en dan rondjes maken. Proberen vanuit je onderbuik te ademen. Kan allemaal helpen! 😃