13 Reacties

één maand geleden

Jeetje wat heftig voor je dochter maar ook als moeder zijnde dat je haar niet bij kan staan op de manier waarop je eigenlijk zou willen. Ik duim voor haar mee dat het niet verder doorzet! 🤞Hopelijk helpt de rust. Sterkte voor jullie! ❤️

één maand geleden

Reactie op Chantalld

Jeetje wat heftig voor je dochter maar ook als moeder zijnde dat je haar ni ...
Ja verschrikkelijk, ze rookt niet, drinkt niet en heeft een bloeddruk

één maand geleden

Heel veel sterkte toe gewenst! Ik heb zelf helaas ook een ervaring gehad met een placentaloslating (wel was ik verder in de zwangerschap (33weken). Het is uiteindelijk goed afgelopen, maar het was net op het nippertje, en dat was schrikken! Het scheelde dat ze levensvatbaar was. En heb zelf momenteel een verhoogd risico op herhaling, gezien ik nu ook bloedverlies heb. Het lastige aan een loslating is dat ze er zo weinig mee kunnen doen. Wij hebben het de vorige keer gehaald tot week 33, het is heel goed mogelijk dat het stukje wat aan het scheuren is gaat helen. Blijf vooral positief en laat je dochter heel veel rusten, het liefst niet eens haar bed uit laten komen. Ik hoop dat het goed komt!

één maand geleden

Alles goed gegaan? 🩷

één maand geleden

Reactie op keesje92

Alles goed gegaan? 🩷
Hallo Keesje92 lief dat je het vraagt, tot nu toe is het nog niet veranderd, geen nieuw bloedverlies, geen pijn en krampen. Ze voelt de baby gelukkig nog dagelijks meerdere keren per dag bewegen. Ze heeft een hoge dosering progesteron gekregen 600 mg 3x per dag een capsule en magnesium. Door de medicatie is ze erg moe en slaapt veel. Ze kijkt vol spanning uit naar komende woensdag dan zal blijken hoe het er dan voorstaat. De hematoom was 4.4 cm in doorsnee en de placenta had 35% losgelaten dus minder dan de helft. Voor nu zijn we voorzichtig positief. 🤞🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

25 dagen geleden

Ik blijf voor je dochter duimen. Maar als het mogelijk is. Kan je voor een paar dagen naar haar toe? Dit zijn enge momenten en volgens mij hebben jullie nu echt behoefte aan elkaar.

25 dagen geleden

Reactie op Jenke

Ik blijf voor je dochter duimen. Maar als het mogelijk is. Kan je voor een ...
Dankjewel Jennie alle positieve gedachten voor haar zijn welkom. We video bellen elkaar elke dag, gelukkig krijgt ze veel steun van de ouders van haar vriend en zijn zus die in mei is bevallen met 25 weken ook nadat haar placenta geheel had losgelaten, met het kindje gaat het gelukkig heel goed. Als het nodig is ben ik er in 9 uur maar ze geeft aan dat ze nu liever niet wil dat ik kom dat vindt ze te emotioneel. Gelukkig mag ze morgen laat in de middag voor een controle echo, heel spannend. Gelukkig voelt ze de baby elke dag meerdere keren dat geeft haar rust en troost. Mijn lieve dappere dochter blijft hopen dat het goed komt. Hier een foto van haar afgelopen zondag 18 weken zwanger. ❤️

24 dagen geleden

Reactie op Jenke

Ik blijf voor je dochter duimen. Maar als het mogelijk is. Kan je voor een ...
Ooh wat een prachtbuikje heeft ze. Ik stuur jullie allebei duizend positieve vibes en over een paar maanden heffen we een glas alcohol vrije bubbels op je nagelnieuw kleinkindje.

24 dagen geleden

Ik blijf duimen!! Fijn dat het tot nu toe goed gaat!

24 dagen geleden

Positief nieuws ze heeft haar controle echo gehad en de bloeding is flink kleiner geworden tussen de placenta en baarmoeder. De baby is heel bewegelijk en de placenta is goed doorbloed naar de baby toe. Ze mag de progesteron afbouwen en langzaam aan beginnen haar normale leven weer op te bouwen. Ze heeft tijd nodig om om te schakelen en weer vertrouwen te krijgen maar is heel blij met het goede nieuws. De nachtmerrie is voorbij, deze week leek eindeloos. We blijven hopen en positief dat alles voorspoedig verloopt gedurende haar hele zwangerschap al is het geen zorgenvrije tijd. 😘

24 dagen geleden

Reactie op Altima

Positief nieuws ze heeft haar controle echo gehad en de bloeding is flink k ...
Ik bedoel hematoom ipv bloeding

23 dagen geleden

Reactie op Altima

Wat een goed nieuws! Ik duim heel hard mee dat alles vanaf nu goed gaat met haar zwangerschap 🍀❤️😊

23 dagen geleden

Reactie op Altima

Wat een prachtig nieuws. Go Oma! Nou in principe is het go baby! Maar Oma heeft ook een duwtje in de rug nodig