18 Reacties

4 dagen geleden

Ik voelde de kleine sinds week 18, en sinds deze week (20w) ook van buiten af!

4 dagen geleden

Bij mij is de placenta ook voor en heb nog niks gevoeld tot nu toe, ben 18 weken zwanger

4 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde... nu week 19 voel ook niks. Dit is de eerste voor mij van 4 die zo ligt, ben er eigenlijk wel blij mee. Omdat ik weet dat het straks anders wordt. Ik weet wel waar hij ligt dat heeft ze me op de pretecho laten zien.

4 dagen geleden

Reactie op aytje04

Ik voelde de kleine sinds week 18, en sinds deze week (20w) ook van buiten ...
Wat leuk! Is dit je eerste zwangerschap?

4 dagen geleden

Reactie op Sabrina_zw-nr4_0425

Ik heb precies hetzelfde... nu week 19 voel ook niks. Dit is de eerste vo ...
Snap ik hahah! Dit is mijn eerste zwangerschap dus zit stiekem wel een beetje te wachten tot ik wat voel 🙈 Soms twijfel ik of ik iets voel, maar dit gevoel is niet regelmatig en heel zelden dus denk dat het mijn darmen zijn

4 dagen geleden

Reactie op Celinemarise

Wat leuk! Is dit je eerste zwangerschap?
Yesss! In het begin toen ik die plopjes voelde wist ik echt niet of het de baby was of gwn mijn darmen. Maar na een paar dagen en wat ervaringen gelezen te hebben besefte ik dat het de baby echt is

4 dagen geleden

Mijn placenta ligt ook (alweer) voor. 1e zwangerschap voelde ik onze dochter pas rond 28 weken goed. Nu ben ik 17 weken zwanger en van de week voor het eerst de baby gevoeld. :)

4 dagen geleden

Ik heb ook placenta voor liggen, dit ik ook mijn eerste zwangerschap, en ben nu 19+6. Als ik in bed lig op mijn linkerkant voel ik soms een plopje, denk dat dat de baby is, want dat voelde ik eerder nooit.

4 dagen geleden

Hier ook voor. Maar voel onze dochter al vanaf week 16. Is wel de tweede zwangerschap. En voel haar dan voornamelijk ‘‘s avonds als ik rustig op bed lig.

4 dagen geleden

Placenta ligt ook voor maar voel toch al sinds 13 weken. En sinds 17 weken van buiten. Maar is wel nummer 3 dus je weet wat je voelt en alles is toch wat ruimer heb ik het idee. Komt vanzelf!

4 dagen geleden

Ik heb ook mijn placenta voor, maar voel de baby al zachtjes vanaf 16,5 week ongeveer. Ben morgen 19 weken. Vooral op me linkerzij(betere bloeddoorstroming).

4 dagen geleden

Dit is mijn 3e zwangerschap en al 19 weken gepasseerd, ook bij mij ligt de placenta voor en ik heb de baby nog steeds niet gevoeld 🥺 Bij de 2e was het mega vlot (placenta achter) bij de 1e ook pas na de 20 weken (placenta lag toen ook voor) Balen, maar ja!

4 dagen geleden

Hier ook placenta aan de voorkant, verloskundige gaf al aan dat het waarschijnlijk wel even zou duren voordat ik de baby zou voelen. Ik ben nu 18+1 van mn eerste kindje en heb vorige week vaag een plopje gevoeld wat ik niet kon plaatsen maar sindsdien niks weer dus gok dat het m'n darmen zijn geweest. Merk overigens dat ik soms wel wat onzeker word of alles wel goed gaat omdat ik de baby nog niet voel. Gelukkig alle controles tot nu toe hartstikke goed, dus we houden daar maar aan vast

3 dagen geleden

Reactie op Jann_96

Hier ook placenta aan de voorkant, verloskundige gaf al aan dat het waarsch ...
Aaah wat vervelend! Dit is ook mijn eerste zwangerschap en ik merk inderdaad ook dat het mij af en toe onzeker maakt of het wel goed gaat met de kleine. Wat fijn dat alle controles goed zijn tot nu toe voor je 🤍 Bij mij gelukkig ook dus dat is wel een geruststelling, maar toch is het fijn als je de kleine voelt

3 dagen geleden

Hey! Hier ook de placenta voor morgen 20 weken van onze kleine vriendje🥺 Moet zeggen dat ik hem heel soms in de avond voel maar niet heel erg of vaak en het me zo onzeker maakt maar mijn verloskundige zegt dat vrouwen die hun placenta voor hebben tussen de 20e en de 24e week hun kleine kunnen gaan voelen dus ik wacht nog maar af in spanning wanneer ik hem echt kan voelen want dan zou ik ook echt minder onzeker zijn🫢

3 dagen geleden

Reactie op Celinemarise

Snap ik hahah! Dit is mijn eerste zwangerschap dus zit stiekem wel een bee ...
Als Kleine plopjes bij je blaas voelt het vaak in het begin. Regelmatig is het in het begin zoiezo niet. Vaak is het ook pas als je heel rustig ligt. Wat ook leuk is, is een doppler. Kun je zelf naar het hartje luisteren.

3 dagen geleden

Ik heb ook de placenta voor en voel plopjes sinds afgelopen woensdag, dat was bij 20 weken!

3 dagen geleden

Reactie op Celinemarise

Aaah wat vervelend! Dit is ook mijn eerste zwangerschap en ik merk inderdaa ...
Jaa het is toch net wat meer bevestiging als je je kindje voelt ofzo. Die onzekerheid blijft denk ik ook wel, zelfs al voel je je kindje straks wel. Ik heb gelukkig een hele nuchtere man die mijn onzekere gebrabbel met liefde aanhoort, maar ik zal blij zijn als ik een goede 20 weken echo heb gehad en de baby ga voelen haha. Fijn dat bij jou ook alles goed gaat tot nu toe! ☺️