5 Reacties

2 maanden geleden

Hier een collega🙋🏽‍♀️ Ik zit nu bij opsporing dus heb het geluk dat ik het op deze manier niet meteen met het hele team hoef te delen. Heb enkel met mijn teamchef en de planner afgesproken mij per direct niet meer in te plannen voor de noodhulp en ME. Ik heb in april helaas een missed abortion gehad, toen had ik tot 10 weken doorgewerkt in de noodhulp. Achteraf had ik een schuldgevoel. Ik was met 9 weken namelijk uitgekomen bij een drugslab en vlak erna is het dus fout gegaan. Grote kans dat het daar niet eens aan gelegen heeft, maar toch wil ik dit keer geen enkel risico meer willen lopen. Ik weet trouwens niet wanneer je weer ibt hebt, maar ik raad je aan om die te annuleren mocht je dat nog hebben. Het geluid op de schietbaan is namelijk schadelijk voor de baby..

2 maanden geleden

Reactie op Luna1997

Hier een collega🙋🏽‍♀️ Ik zit nu bij opsporing dus heb het geluk dat ik he ...
Ah allereerst wat verdrietig van je vorige zwangerschap! 🤍 Ze zijn op het werk gelukkig heel meedenkend. Zodra ik het de planner en teamchef vertelde hebben ze me zonder overleg al uit de noodhulp gepland. Alleen nog maar dagdiensten dus. Ik denk dat ik tot week 12 in uniform blijf en tot die tijd alleen de kleine klusjes buiten. En thanks voor de ibt tip, die ga ik annuleren!

één maand geleden

Reactie op Hibaby2025

Ah allereerst wat verdrietig van je vorige zwangerschap! 🤍 Ze zijn op het ...
Vooral doen wat voor jezelf goed voelt. Ik vind dat we wat dat betreft echt een hele fijne werkgever hebben

één maand geleden

Hallo collega’s! Ik werk als wijkagent maar draai ook noodhulp diensten (op dit moment meer NH dan wijkdagen helaas..) Momenteel ben ik 8 weken en 3 dagen en merk ik wel dat ik steeds meer moeite heb met nachtdiensten. De dag erna voel ik me dan ook niet fit. Ik heb nog niks gezegd, wil eigenlijk wachten tot de 12e week. Alleen heb ik nu ook nog een sollicitatie lopen waar ik op gesprek mag komen dus weet even niet wat handig is… Ben bang dat ze me niet aannemen als ik het meteen vertel.. wil het echt pas na de 12wkn vertellen.

één maand geleden

Reactie op Krissy790

Hallo collega’s! Ik werk als wijkagent maar draai ook noodhulp diensten (op ...
Als je het met 12 weken pas verteld, heb je dan geen probleem met het uitplannen van de NH? Ik heb ein periode 8 verteld dat ik per periode 10 uit de NH moest, zodat ze wat regeltijd hadden.. Qua sollicitatie lastig inderdaad..