60 Reacties

2 maanden geleden

Goeiemiddag , Ik heb dit ook mee gemaakt en helaas niet goed afgelopen.. hopelijk komt het bij jou wel goed🍀🍀

2 maanden geleden

nou precies dit! gister avond test ik zwanger 1-2 met clearblue en vanmorgen sta ik ineens te janken met 2 negatieve clearblue testen. Verloskundige vertelde mij hetzelfde en adviseerde nog n week te wachten met testen. Ook hier nog geen bloedverlies of krampen. Succes ❤️

2 maanden geleden

Reactie op lizzy017

Goeiemiddag , Ik heb dit ook mee gemaakt en helaas niet goed afgelopen.. h ...
Aaah.. hoe ging t bij jou? Ik hoop het.. zolang ik niet bloed heb ik nog wat hoop💝

2 maanden geleden

Reactie op Buijsje95

nou precies dit! gister avond test ik zwanger 1-2 met clearblue en vanmorge ...
🥹❤️

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Aaah.. hoe ging t bij jou? Ik hoop het.. zolang ik niet bloed heb ik nog w ...
Bij mij eindigde het met een miskraam … maar dat gebeurt hopelijk bij jou niet blijven hopen🍀🥰

2 maanden geleden

Wanneer zou je ongesteld moeten worden?

2 maanden geleden

Reactie op lizzy017

Bij mij eindigde het met een miskraam … maar dat gebeurt hopelijk bij jou n ...
Zo verdrietig! Iedere angst van elke vrouw! Ik hoop dat het alweer is gelukt?✨💝

2 maanden geleden

Reactie op lizzy017

Wanneer zou je ongesteld moeten worden?
Het is lastig om te zeggen, want ik ben nog niet zo lang gestopt met de pil.. dus ik sla soms zelfs een maand over! Maar als ik regelmatig ben is mn cyclus vaak 30-33 dagen. Ik zit nu op dag 34... maar ja omdat t dus soms ook langer kan zijn of overslaan is er helaas niet een peil op te trekken

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Zo verdrietig! Iedere angst van elke vrouw! Ik hoop dat het alweer is geluk ...
Jaa momenteel ben ik weer 5 weken zwanger🍀🍀

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Het is lastig om te zeggen, want ik ben nog niet zo lang gestopt met de pil ...
Weet je nog wanneer je eerste dag was van je laatste ongesteldheid?

2 maanden geleden

Reactie op lizzy017

Weet je nog wanneer je eerste dag was van je laatste ongesteldheid?
Ja! 1 juli 🥰

2 maanden geleden

Reactie op lizzy017

Jaa momenteel ben ik weer 5 weken zwanger🍀🍀
Gefeliciteerd ❤️❤️❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Gefeliciteerd ❤️❤️❤️❤️
Dankjewell😘😘😘

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Ja! 1 juli 🥰
Oohh ik ook hahah toevallig !

2 maanden geleden

Maar dan had je toch maandag ongesteld moeten worden? Ik was van 1 tot 4 ongesteld

2 maanden geleden

Reactie op lizzy017

Maar dan had je toch maandag ongesteld moeten worden? Ik was van 1 tot 4 on ...
Ja ik denk dat mijn cyclus misschien iets langer is, maar had wel rond deze dagen ongesteld moeten worden! Ik heb 30 juli positief getest, en 1 augustus negatief, en ik mag nu dus pas van de verloskundige volgende week weer testen omdat t pril is en soms voorkomt dat die dan nog niet in alle testen de HCG pakt ! Dus ik hou me nu goed in en kijk volgende week weer.. ze zei ook zolang je niet bloed moet t goed komen

2 maanden geleden

Op dit moment ook klare paniek. 31 juli een positieve test (1-2 weken) en vandaag op mijn nod.. niks . Ja op de action een heeeeel licht streepje, maar op de CB niks.. Ook geen krampen of bloeding..

2 maanden geleden

Reactie op PinkEmma

Op dit moment ook klare paniek. 31 juli een positieve test (1-2 weken) en v ...
Zo raar! Ik heb ook nog steeds niks (geen bloed of iets) ik heb vanaf de positieve test wel af en toe wat steekjes of lichtelijke kramp, maar verloskundige gaf aan dat dat er juist weer bij hoort bij een goed verlopende zwangerschap. Ik weet het niet 🥲 Ik ga maar van t ergste uit, kan het altijd mee vallen..

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Zo raar! Ik heb ook nog steeds niks (geen bloed of iets) ik heb vanaf de po ...
Ik heb hetzelfde hoor. Ben er zenuwachtig van. Heb al wel licht kwaaltjes, borsten en geuren... Andere testen ook negatief of super licht... Geduld is een schone zaak...

2 maanden geleden

Reactie op PinkEmma

Ik heb hetzelfde hoor. Ben er zenuwachtig van. Heb al wel licht kwaaltjes, ...
Klopt, we moeten even een weekje ongeveer wachten 🥲❤️ heel moeilijk! Maar zolang er geen bloed is moet t nog goed zijn! Succes!!!❤️💝💜 Ik heb ook last van kwaaltjes, geuren inderdaad, en hoofdpijn, moe!