60 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Klopt, we moeten even een weekje ongeveer wachten 🥲❤️ heel moeilijk! Maar ...
Heb jij ook andere testen gedaan? Zo ja, wat doen die bij jou?

2 maanden geleden

Reactie op PinkEmma

Heb jij ook andere testen gedaan? Zo ja, wat doen die bij jou?
Alleen een early van clear blue en daar kreeg ik een potlood dun streepje blauw.. dus ook negatief denk ik. En de anderen digitaal clear blue 1 positief en 1 negatief, ik ben op vakantie dus hier hebben ze geen andere testen. En jij?

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Alleen een early van clear blue en daar kreeg ik een potlood dun streepje b ...
Ik rond die dagen alleen op early testen heeeel dun. Vanmorgen een action test ook echt zo licht, bijna niet waarneembaar.. Ik moet me inhouden om niet naar de eerste de beste winkel te rennen. Vanavond moet ik werken, misschien een goede afleiding.

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Alleen een early van clear blue en daar kreeg ik een potlood dun streepje b ...
Moet daarbij wel zeggen dat ik dus dinsdag in de middag een positieve clearblue had digitaal die aangaf 1-2 weken. Ik moet toen 3.3 geweest zijn en nu naar verwachting 4.0, maar Clearblue zei: "niet zwanger" even later sloeg hij op tilt

2 maanden geleden

Reactie op PinkEmma

Moet daarbij wel zeggen dat ik dus dinsdag in de middag een positieve clear ...
Zo raar, wat betekent sloeg op tilt? Het is nog wel pril dus de verloskundige zei ook echt volgende week pas weer testen, omdat de testen pas vanaf zwangerschap week 5 100% nauwkeurig doorgeven en dan moet die niet meer negatief uitslaan, daarvoor kunnen ze dus nog negatief uitslaan

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Zo raar, wat betekent sloeg op tilt? Het is nog wel pril dus de verloskundi ...
Misschien was ik ook wel wat ruig omdat ik gefrustreerd was maar de test begon te knipperen en gaf alle mogelijke opties knipperend aan

2 maanden geleden

Reactie op PinkEmma

Misschien was ik ook wel wat ruig omdat ik gefrustreerd was maar de test be ...
Aaah ja.. dat heb ik nog nooit gehad! ik durf ook echt niet eerder weer te testen dan over een paar dagen😅

2 maanden geleden

Ik heb dit gehad met de digitale weken test. De early clearblue digitaal gaf aan zwanger. De volgende dag de weken indicator test gedaan, die gaf aan niet zwanger. 3 dagen later gaf de weken indicator aan 1,2 weken zwanger. Inmiddels ben ik vandaag 5 weken zwanger

2 maanden geleden

Reactie op Justme_1988

Ik heb dit gehad met de digitale weken test. De early clearblue digitaal ga ...
Dit geeft me echt goede moed! Thanks🥹❤️

2 maanden geleden

Reactie op Justme_1988

Ik heb dit gehad met de digitale weken test. De early clearblue digitaal ga ...
En gefeliciteerd uiteraard ❤️❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

En gefeliciteerd uiteraard ❤️❤️❤️
Dankjewel, ik heb zelf gehad dat de testen van de action niets aangeven. Zelfs de early niet. Clearblue dus wel.

2 maanden geleden

Reactie op Justme_1988

Dankjewel, ik heb zelf gehad dat de testen van de action niets aangeven. Ze ...
Gek dat testen zulke verschillende dingen zeggen hè! 😅

2 maanden geleden

Update: alle action testen zijn negatief, kruidvat early negatief.. Maar.. kruidvat wekenindicator doet wel iets.. 2-3 weken en dat klopt. Ik snap er geen ene snars van.. maar onder het motto "geen bloed is goed" gaan we lekker door met "Broeden"

2 maanden geleden

Reactie op PinkEmma

Update: alle action testen zijn negatief, kruidvat early negatief.. Maar.. ...
Jeetje wat apart zeg! Ik zal die ook zaterdag even kopen.. ik heb ook nog steeds geen bloed!

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Jeetje wat apart zeg! Ik zal die ook zaterdag even kopen.. ik heb ook nog s ...
Zit jij zaterdag op 5 weken?

2 maanden geleden

Reactie op PinkEmma

Zit jij zaterdag op 5 weken?
Ja zoiets wel ja! Ik test alleen nu ook nog steeds negatief.. en vorige week dinsdag dus positief. Ik weet niet wat ik ervan moet denken🥲 ik hoop dat ik volgende week langs de verloskundige kan en desnoods een echo kan krijgen.. / bloedprikken! Wil zo graag duidelijkheid, dus of bloeden, of natuurlijk t liefst weer een positieve test. Dit is vreselijk!

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Ja zoiets wel ja! Ik test alleen nu ook nog steeds negatief.. en vorige wee ...
Echt super naar. Ik weet ook echt nog steeds niet waar ik aan doe ben dus ik begrijp je gevoel helemaal... Duimen op een goede afloop

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Jeetje wat apart zeg! Ik zal die ook zaterdag even kopen.. ik heb ook nog s ...
Ik heb precies het zelfde! Had afgelopen vrijdag een clearblue met zwanger. Alle andere testen hele lichte streepjes. Echo is ingepland omdat ik met een cryo zwanger ben geraakt. En nu vandaag omdat ik veel kramp heb, nog eens getest om 18:00 uur. Met een andere test dan de andere keer. En nu ineens vrijwel geen streepje. Zoooo licht. Ik zie het dus ook somber in. Donderdag zou ik 5 weken zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Nadine1406

Ik heb precies het zelfde! Had afgelopen vrijdag een clearblue met zwanger. ...
Heb je ook contact met je vk gehad?

2 maanden geleden

Reactie op PinkEmma

Heb je ook contact met je vk gehad?
Nee, vandaag was ik te verdrietig.. het bloeden is gestart en de testen zijn helemaal negatief. Morgen ga ik bellen om het door te geven..