60 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op PinkEmma

Heb je ook contact met je vk gehad?
En hoe gaat het met jou?

2 maanden geleden

Reactie op Nadine1406

Nee, vandaag was ik te verdrietig.. het bloeden is gestart en de testen zij ...
Ach zo naar!🥹 sterkte meid! Ik bloed nog steeds niet.. word gek van de onzekerheid/wachten. Denk nu echt; ga maar bloeden want volgens mij is er geen zwangerschap meer. 🥹 positieve test is nu al 9 dagen geleden en maandag was die nog steeds negatief

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Ach zo naar!🥹 sterkte meid! Ik bloed nog steeds niet.. word gek van de onz ...
Oh ik snap dat je hier gek van wordt! Je blijft toch nog hoop houden dan hè.. zo lastig!!! Veel succes en sterkte ook!

2 maanden geleden

Reactie op Nadine1406

Nee, vandaag was ik te verdrietig.. het bloeden is gestart en de testen zij ...
Wat verdrietig.. heel veel sterkte. Ik hoop oprecht voor jou binnenkort een goede zwangerschap. Rustig aan Gisteren contact gehad met de verloskundige. Hetzelfde verhaal nog.. over 2 weken testen en kijken wat ze doen...

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Ach zo naar!🥹 sterkte meid! Ik bloed nog steeds niet.. word gek van de onz ...
Ik zit nu ook in dat schuitje.. van ga maar bloeden dan kunnen we verder..

2 maanden geleden

Reactie op PinkEmma

Wat verdrietig.. heel veel sterkte. Ik hoop oprecht voor jou binnenkort een ...
Aaaah waarom pas over 2 weken? Wat zeiden ze? Ik ga morgen of maandag ook bellen weer..

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Aaaah waarom pas over 2 weken? Wat zeiden ze? Ik ga morgen of maandag ook b ...
Ik heb van oorsprong een hele onregelmatige cyclus, dus dan zou het echt zo moeten zijn.. De verloskundige had ook geen antwoord op mijn vraag hoe dit kon.. Achja, ik ben ook een apart geval

2 maanden geleden

Reactie op PinkEmma

Ik heb van oorsprong een hele onregelmatige cyclus, dus dan zou het echt zo ...
Dat ze bedoelt dat je wel zwanger bent of? Ik heb ook een hele onregelmatige cyclus !

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Dat ze bedoelt dat je wel zwanger bent of? Ik heb ook een hele onregelmatig ...
Als het over 2 weken positief is dan wel. Is het negatief, dan is het waarschijnlijk een miskraam.

2 maanden geleden

Reactie op PinkEmma

Als het over 2 weken positief is dan wel. Is het negatief, dan is het waars ...
Aaaah oke... wanneer had je je 1e positieve test?💜

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Aaaah oke... wanneer had je je 1e positieve test?💜
Dat was op 31 juli.... Ik durf gewoon niet meer te testen

2 maanden geleden

Reactie op PinkEmma

Dat was op 31 juli.... Ik durf gewoon niet meer te testen
Zelfde als mij dus ik 30 juli, schelen we maar 1 dag! ik ook niet... ik ga zaterdag weer keertje testen. En maandag bellen 😅 zo raar! Verloskundige zei ook echt tegen me van; geen bloed = zwanger met een positieve test! Ze vond t ook niet nodig dat ik nog een keer getest had.. maarja

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Zelfde als mij dus ik 30 juli, schelen we maar 1 dag! ik ook niet... ik ga ...
Ik snap dus ook niet dat alles negatief blijft. Behalve die kruidvat wekenindicator. En zo denk ook ook maar.. geen bloed = zwanger.. Haha en het testen herken ik wel.. want ik heb ook enorme testdrang door de vorige miskraam.

2 maanden geleden

Vandaag getest met CB digitaal. "Niet zwanger". Heb eigenlijk de hoop al opgegeven.. Het enige wat ontbreekt is de bloeding...

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu?

2 maanden geleden

Reactie op 16922

Hoe gaat het nu?
Bij mij nogsteeds hetzelfde verhaal. Geen streepje, geen positief en geen bloeding. Ben benieuwd hoe het met M gaat.

2 maanden geleden

Reactie op 16922

Hoe gaat het nu?
Ik heb sinds maandag een kleine bloeding gehad met bloed. Maar niet heftig. Ik zelf denk wel een miskraam! Ik heb weer even contact vanmiddag met verloskundige.. want het zet niet door tot een heftige bloeding. Wat je wel vaak hebt bij een miskraam neem ik aan om alles er goed uit te krijgen.. dus ik bel straks even weer!

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Ik heb sinds maandag een kleine bloeding gehad met bloed. Maar niet heftig. ...
Spannend zeg wel verdrietig!

2 maanden geleden

Reactie op 16922

Spannend zeg wel verdrietig!
Jaaa... net stolsels tijdens t afvegen, dus het zet nu helaas door. Super verdrietig!😓 gelukkig weet ik nu wel waar ik aan toe ben

2 maanden geleden

Reactie op M🩷

Jaaa... net stolsels tijdens t afvegen, dus het zet nu helaas door. Super v ...
Sterkte💫