27 Reacties

3 maanden geleden

Gefeliciteerd!! Als eerste even laten bezinken dat je zwanger bent en daarna delen met je partner. Morgen kan je de verloskundige bellen en die kan je dan verder helpen. Lekker genieten van dit positieve nieuws!!

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik totaal inverwachts een test gedaan en dit is het resultaat. Ben al 4 jaar bezig dus niet verwacht. Alleen hoe onzekrr ik ook ben.. vind het streepje nog wel licht/wazig.

3 maanden geleden

Reactie op MilaLou

Gefeliciteerd! Ik totaal inverwachts een test gedaan en dit is het resulta ...
Dat is geen licht streepje hoor! Bij allebei mijn zwangerschappen was het veel minder dan dat!

3 maanden geleden

Reactie op 16922

Dat is geen licht streepje hoor! Bij allebei mijn zwangerschappen was het v ...
Jaaaaa stom he. Heb al 4 testen gedaan. Gewoon omdat ik het niet geloof haha. Wat kun je jezelf gek maken he.

3 maanden geleden

Reactie op Mamafloor23

Zeker n licht streepje te zien! Hoe ver ben je?

3 maanden geleden

Reactie op MilaLou

Zeker n licht streepje te zien! Hoe ver ben je?
Ben 22 juni voor het laatst ongesteld geweest! Dus ongeveer 4 weken denk ik? Nog niet de verloskundige gebeld hoor, doe ik maandag wel als ik nog een test heb gedaan haha

3 maanden geleden

Reactie op Mamafloor23

Ben 22 juni voor het laatst ongesteld geweest! Dus ongeveer 4 weken denk ik ...
Goed zo. Rustig afwachten, maar ziet er positief uit. Ik 6 juni eerste dag. Heb toevallig gister gebeld en mag komende vrijdag langs komen

3 maanden geleden

Reactie op MilaLou

Goed zo. Rustig afwachten, maar ziet er positief uit. Ik 6 juni eerste dag. ...
Wat fijn! Hoop voor je dat alles goed mag gaan. Zag dat je via IUI zwanger bent geworden, is niet niks!

3 maanden geleden

Reactie op Mamafloor23

Wat fijn! Hoop voor je dat alles goed mag gaan. Zag dat je via IUI zwanger ...
Nee! Ik heb 5 IUI pogingen gedaan, allemaal mislukt.. Nu op de natuurlijke manierm. Gelijk raak 😱

3 maanden geleden

Reactie op MilaLou

Nee! Ik heb 5 IUI pogingen gedaan, allemaal mislukt.. Nu op de natuurlijke ...
Ik duim voor je! Laat maar weten na vrijdag 🤩

3 maanden geleden

Hallo allemaal Ik heb afgelopen dinsdag een zwangerschaptest gedaan en positen ben nu 4 weken zwanger en 9 augustus mijn eerste echo !

3 maanden geleden

Reactie op Mamafloor23

Ziet er positief uit! Een week geleden had ik ook met een early een licht streepje. Heb nog een paar keer getest tot het mooi donker was, gewoon om te kijken of het oploopt :)

3 maanden geleden

Reactie op MilaLou

Gefeliciteerd! Ik totaal inverwachts een test gedaan en dit is het resulta ...
Ziet er goed uit! Hoe gaat het nu paar dagen later is het opgelopen?

3 maanden geleden

Reactie op Vivian1991

Ziet er goed uit! Hoe gaat het nu paar dagen later is het opgelopen?
Ja, eigenlijk de tweede later ip de fag was al donkerder. 2 dagen later clearblue gedaan, gaf 2/3 weken aan. A.s. vrijdag eerste echo, maar vind t heel spannend. Heb nl nergens last van, voel nauwelijks iets. Op paar kleine krampjes na..

3 maanden geleden

Deze heb ik vanmorgen gedaan, dus ik zal toch wel zwanger zijn 😂 heb ook nergens last van verder, inderdaad ook alleen krampjes. Bij mijn dochter 20 weken overgegeven dus ik zit erop te wachten 😂

3 maanden geleden

Reactie op Mamafloor23

Deze heb ik vanmorgen gedaan, dus ik zal toch wel zwanger zijn 😂 heb ook n ...
Nou ene kant fijn als jr dit zo mee mag maken! Hoe ver ben je ook alweer? Echo al gepland staan?

3 maanden geleden

Reactie op MilaLou

Nou ene kant fijn als jr dit zo mee mag maken! Hoe ver ben je ook alweer? E ...
Ik denk zo’n 4 weken, dus kan ook nog komen haha. Echo nog niet gepland, denk dat ik morgen terug word gebeld voor de verloskundige

3 maanden geleden

Reactie op Mamafloor23

Ik denk zo’n 4 weken, dus kan ook nog komen haha. Echo nog niet gepland, de ...
Ah helder.. volgens mijn berekening zit ik op 6 weken en 2 dagen.. maar denk dat t korter is. Clearblue gaf 2-3 aan..dus dan zit je meestal rond 4-5 wkn. Vrijdag echo.. spannend altijd weer. Is voor mij tweede keer (eerder miskraam)

3 maanden geleden

Reactie op MilaLou

Ah helder.. volgens mijn berekening zit ik op 6 weken en 2 dagen.. maar den ...
Is inderdaad spannend! Ik heb begin maart ook een miskraam gehad, dus weet hoe je je voelt nu. Toch spannend zonder die kwaaltjes ook hé

3 maanden geleden

Reactie op Mamafloor23

Is inderdaad spannend! Ik heb begin maart ook een miskraam gehad, dus weet ...
Oh meen je. 😔 nou dat, voel echt alleen links onder n krampje en denk dan steeds is dit t? Ook omdat ik bij miskraam niks voelde... dus zeker spannend ja!