27 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op MilaLou

Oh meen je. 😔 nou dat, voel echt alleen links onder n krampje en denk dan ...
Snap ik!! Ben ook wel wat opgeblazen in mn buik, en dus af en toe wat krampjes.. nou, vertrouwen houden maar!

3 maanden geleden

Ik deed ook een test, 1 dag voor NOD (niet met ochtendurine) lichtjes positief denk ik 😃 Morgenochtend test ik opnieuw om zeker te zijn 😅

3 maanden geleden

Yes! Gisteren en vanochtend een positieve test (ook al is het nog erg licht). Onwijs spannend omdat ik in februari een missed abortion heb gehad. Daarna na elke eindsprong spotting gehad en en onregelmatige cyclus. Maar het is gelukt! 13 augustus eerste echo bij 7 weken.

3 maanden geleden

Vanochtend een positieve test in m’n handen (2 dagen voor nod), daarna een test van ClearBlue gedaan met wekenindicator: 1-2 weken zwanger. Wauw! Ik ben nog best een beetje in shock… Voor ons eerste kindje zijn we 9 maanden bezig geweest en er zat een miskraam tussen. De wens voor een 2e kindje was er, dus we dachten: we beginnen gewoon alvast. Want wie weet hoe lang het nu weer duurt. En nu is het dus in 1x raak. Ons dochtertje is nu 14 maanden, ineens bekruipt me de angst, kan ik dit allemaal wel aan, hoe zwaar gaat het worden, etc. Ik vond het eerste trimester vorige keer echt geen pretje. Zo moe, misselijk, veel hoofdpijn. En dan nu met een kleine dame in huis. Aan de andere kant vinden we een klein leeftijdsverschil heel mooi (en fijn, want dan zijn we sneller door die tropenjaren heen). Maar goed, zoveel emoties en gedachtes vandaag!🤪🍀

3 maanden geleden

Nu ik teruglees komt m’n vorige berichtje wel wat negatief over. Ik snap heel goed dat we gezegend zijn! En we zijn ook heel blij. Tegelijkertijd moet ik even wennen aan het die een ben ik beetje angstig. That’s me.

3 maanden geleden

Reactie op Nelly92

Nu ik teruglees komt m’n vorige berichtje wel wat negatief over. Ik snap he ...
Geen probleem toch, is hoe jij je nu voelt. Vooral delen! En snap je zorgen.. niet verwacht, wel gehoopt wellicht en daardoor nog een spannender. Laat het op je af komen en geniet vooral!