13 Reacties
4 dagen geleden
Wij hebben de babykamermeubels van m'n schoonzus overgekocht voor de nieuwe baby. Onze dochter word in februari 2 en de baby komt eind april. Denk dat onze oudste die commode nog wel nodig zal hebben. Je kunt ook bijv tijdelijk bij je oudste zo'n simpele verschoontafel van ikea neerzetten
4 dagen geleden
Mijn zoontje is 1,5 en wij verwachten zijn zusje in april, wij gaan een 2e commode nemen
4 dagen geleden
Hier vergelijkbaar qua leeftijd enzo en wij hebben ook 2 commodes (en 2 ledikantjes etc) gekocht (via Marktplaats). Toch straks nog een tijdje handig waarschijnlijk!
4 dagen geleden
Mijn zoontje wordt eind mei 2 en de tweede wordt begin april verwacht. Hier krijgt ook de baby de huidige babykamer en m'n zoontje krijgt een grote jongenskamer. Denk dat wij ook een tweede ledikantje (evt doorgroei versie) en commode via marktplaats gaan kopen. De hele babykamer komt ook van marktplaats en ziet er prima uit.
3 dagen geleden
Reactie op millietim
Hier dezelfde leeftijden, mijn zoontje is ook van februari ☺️ ik denk dat w ...
Wat leuk en precies contra, heb net bij je gespiekt haha wij hebben een meisje en verwachten nu een jongetje. Zo leuk!
3 dagen geleden
Hier is mn oudste met de geboorte ook net 2 en wij houden het bij 1. Wij verschonen haar toch nooit meer boven dus denk dat dat prima kan.
3 dagen geleden
Wij kopen een mooie ladekast die we later ook nog kunnen gebruiken als we geen commode meer nodig hebben
3 dagen geleden
Reactie op Kirsten230
Hier is mn oudste met de geboorte ook net 2 en wij houden het bij 1. Wij ve ...
Wij doen dat ook! Houden 1 commode en doen in de nieuwe kamer een kleinere commode/kastje.
2 dagen geleden
Onze dochter wordt begin januari 2, haar zusje wordt eind april verwacht. Zij zal tot ze zich optrekt of gaat zitten in de cosleeper slapen.
Verschonen op de comode van grote zus of beneden op het dressoir op het extra verschoonkussen.
Wij kijken het even aan of een extra comode gemist wordt.