9 Reacties

8 dagen geleden

Ik heb nu al drie keer gehad dat ik een uur te vroeg voor mn dienst op werk ben gekomen

8 dagen geleden

Ik probeerde laatst de gordijnen te sluiten met de afstandsbediening van de televisie 😅

8 dagen geleden

Reactie op VriendelijkeLibel710361

Ik probeerde laatst de gordijnen te sluiten met de afstandsbediening van de ...
HHBahahah

8 dagen geleden

Op werk droog ik altijd m’n beker aan het einde van de dag af met tissues, omdat ik de theedoek vies vind 😅 Gooide ik daarna m’n beker in de prullenbak ipv m’n tissues 😂

8 dagen geleden

Ik probeer onze voordeur te openen met de afstandsbediening van de auto

8 dagen geleden

Afgelopen week twee keer de huis/autosleutels in de voordeur laten zitten na werk. Vermoeid na een ochtenddienst met zoontje in bed gaan liggen, twee uur slapen en dat je man thuis komt met mijn autosleutels in de hand. Stom 🫣 'S morgens na het wassen en aankleden van ons zoontje de luier kwijt zijn en die dan 's middags tijdens het opruimen van de was terug vinden bovenin zijn kledingkast! 😂

8 dagen geleden

Laatst moest ik iets uitprinten. Deed ie het niet. Ik mopperen op dat ding. Vriend erbij gehaald. Had ik de kabel vd printer niet in de laptop gedaan...

8 dagen geleden

Ben momenteel 28 weken zwanger, paar weken geleden kwam de nieuwe droger… dus ik had de wasmachine afvoer slang uit de afvoer gehaald, zodat die van de droger er in kon.. toen nog geen dubbele aansluiting, droger klaar volgende wasmachine aan.. je raad het al de slang niet terug in de afvoer gedaan 🫠 daar lag 60 liter water op de zolder en de nieuwe droger onder water want staan naast elkaar😅 me dutje was heerlijk het wakker worden minder.. tranen met tuiten gehuild manlief gebeld die echt ver weg was werken, stuurde die ze tante om me te helpen inclusief kachel zodat het kon drogen🥰🥰 die zelfde avond was alles nog geregeld en konden we er om lachen 😂

7 dagen geleden

Koude thee in de prullenbak gieten