Hi dames,
Ik heb zin om te lachen.. dus ik dacht ik deel even mijn pregnany brain blooper van net.. en wie weet hebben jullie ook grappige verhalen!
Ik ging net zwemmen, maar dan heb je 50cent of 1 euro nodig voor een kluisje. Ik mijn spullen daar ingestopt, gaat het kluisje niet dicht. Na 15x proberen trek ik maar geïrriteerd mijn trainingsbroek weer over m’n badpak aan om naar de kassa te gaan. Ik vertel dat het sleuteltje niet draait, maar ik ook niet m’n geld terugkrijg voor een ander kluisje. Ik krijg dus 50 cent en ze loopt mee zodat ze weet om welk kluisje het gaat.. Is die ineens op slot! Heeft iemand ‘m in gebruik, ik sta verbaasd en zeg ik sta echt 15x te draaien… Ze lacht en zegt er zat iemand op te wachten. Nouja goed, ik zeg ik breng de 50 cent na t zwemmen terug.
Ik ben klaar en zoek haar op om die 50 cent te brengen maar zie haar niet meer. Wellicht einde dienst.. ik besluit dus maar naar mijn auto te lopen om het de volgende keer terug te geven. Ik stop die 50 cent in m’n broekzak en voel dat m’n eigen 50 cent daar ook nog in zit! Ik had dus helemaal m’n muntje niet in het kluisje gestopt dus daarom draaide die niet 🥹. Ik heb zo hard gelachen in m’n eentje maar voelde me ook zo stom.. Ik was zo overtuigd van mezelf… Achteraf, dacht ik oh straks hebben ze kasverschil.. maar goed ik was al rijden dus volgende keer krijgt ze het keurig terug.