34 Reacties

24 dagen geleden

Wij hebben m precies op 16 weken gehad, ontvangen door een hele lieve vrouw die eerst alles even uitlegde. Ze was een minuutje bezig en toen had ze eigenlijk gelijk al gezien dat het een klein meisje is 💕 verder hebben we ook samen het hoofdje en de ledematen opgemeten, alles zag er goed uit. En afgesloten met een 3d echo

24 dagen geleden

Wij hebben aanstaande zaterdag een pretecho voor het geslacht, zo benieuwd! 🙏🙏

24 dagen geleden

Reactie op aytje04

Wij hebben m precies op 16 weken gehad, ontvangen door een hele lieve vrouw ...
Wat gaaf zeg! Mijn verloskundige dacht aan een meisje maar durfde het niet zeker te zeggen omdat onze baby er niet goed voor lag🥲

24 dagen geleden

Reactie op Lisa stienezen-Hermans

Wat gaaf zeg! Mijn verloskundige dacht aan een meisje maar durfde het niet ...
Dat is wel erg jammer… wel fijn dat ze dan niks zeggen, straks verteld ze het ondanks ze het niet helemaal zeker weet, en blijkt het achteraf toch wat anders te zijn!

24 dagen geleden

Wij hebben vrijdag met precies 17 weken een pretecho. We wilden eerst wachten tot de 20 weken echo. Wil zooo graag even kijken of alles goed gaat daar binnen, dus ook gelijk het geslacht maar mee. Ben heel benieuwd. Ik neem het gesloten envelopje mee. Dan breng het naar mijn nicht en zij besteld de cupcakes. De week erna gaan we samen met familie happen in de cakejes! Ben benieuwd of het een broertje of zusje wordt 🥰💙💕

24 dagen geleden

Reactie op WifeyDP_

Wij hebben vrijdag met precies 17 weken een pretecho. We wilden eerst wacht ...
Super spannend met de dichte envelop! Wij wilde dat ook doen, maar toen we daar zaten keken we elkaar aan en wilde we t echt toen weten 🤣🤣🤣

24 dagen geleden

Reactie op aytje04

Super spannend met de dichte envelop! Wij wilde dat ook doen, maar toen we ...
Haha het scheelt dat mijn man vrijdag niet mee kan, omdat de echo zo last minute is. Gelukkig kan hij wel mee met de 20 weken echo. Ik vind het niet leuk om het zonder hem te weten, dus dat scheelt wel als stok achter de deur om niet te kijken!! 🤭 En ik rij gelijk door, dat het envelopje niet thuis is, anders komt het niet goed 😂

24 dagen geleden

Wij hebben gisteren met 16+4 de echo gehad. De envelop is echter met ons nichtje mee gegaan en we moeten nog even wachten tot 24 november 😭🫣. DUs lange tijd in spanning nog 😂 Onze kleine lag weer eens met ruggetje naar voren, zoals altijd 😂 maar even beetje pesten en draaide om. Mijn vriend zei, ik denk dat ik een bal en piemeltje heb gezien 😂. Ben erg benieuwd. Vanaf begin denk ik dat het een meisje is maar na gisteren weet ik het gewoon niet meer 😂😂

24 dagen geleden

Wij hebben onze eerste pretecho vanochtend gehad met 16+3 en verwachten een meisje 💕. Toch weer leuk om te zien dat alles goed gaat en ze goed groeit 🥰

24 dagen geleden

Reactie op StevieA

Wij hebben onze eerste pretecho vanochtend gehad met 16+3 en verwachten een ...
Wat fijn!

24 dagen geleden

Reactie op StevieA

Wij hebben onze eerste pretecho vanochtend gehad met 16+3 en verwachten een ...
Jeej wat leuk! 🥰

24 dagen geleden

Hier met 14+3 de geslachtspretecho gehad, ze zag al snel wat het was ☺️ wilde eigenlijk ook tot de 20 weken wachten maar naar de 13 weken echo toch te nieuwschierig geworden om het te laten. Wij verwachten een meisje maar delen dit niet met andere familieleden/collega’s etc 😋

24 dagen geleden

Gisteravond de pretecho voor het geslacht gehad met 16+2 weken! Mijn gevoel werd bevestigd, ondanks dat bijna iedereen een jongetje dacht, is het toch een meisje! 💞

23 dagen geleden

Met 13w pretecho en meisje gezien en ook bevestigd met de nipt🥰

20 dagen geleden

Pretecho gehad maar ze kon het geslacht niet zien. Navelstreng lag er precies voor en niets hielp....springen, wandelen, draaien. Erg jammer! Was zooo benieuwd 🤭

20 dagen geleden

Reactie op samxantxha

Pretecho gehad maar ze kon het geslacht niet zien. Navelstreng lag er preci ...
Ik heb ook een pretecho voor t geslacht geboekt en ze geven wel garantie dat als ze t niet kunnen zien je gratis mag terugkomen😊

19 dagen geleden

Reactie op Lindaa100

Ik heb ook een pretecho voor t geslacht geboekt en ze geven wel garantie da ...
Ja klopt, ik mag terugkomen 😊

19 dagen geleden

Wat denken jullie dat het is? Dit was 14 weken, over 2 wk de echte geslachtsbepaling

19 dagen geleden

Morgen de pretecho! Ben zo mega benieuwd 🩵🩷🩵🩷🩵🩷

19 dagen geleden

Ik heb donderdag de pretecho met 17+5🩵🩷