34 Reacties

18 dagen geleden

Wij woensdagavond met 15+3 😊 Mijn gevoel zei vanaf begin jongen maar nu denk ik steeds meer “misschien is het toch een meisje” dus we gaan het zien 🥰

18 dagen geleden

Ik heb het morgen met 16+2. Ik zit mezelf gek te maken met wat als het niet goed ligt en je kan het geslacht niet goed zien? 😩

18 dagen geleden

Ik heb t vorige week gehad, maar de verloskundige kon het geslacht niet zien. Ik mag woensdag weer terug komen. Hopen dat ze het dan wel kan zien 🤞🏻

18 dagen geleden

Wij hebben 'm morgenavond. Ben dan wel pas 15+1 dus hoop dat ze het wel kunnen zien! Ik heb zelf totaal geen gevoel van jongen of meisje, vorige zwangerschap ook niet. Van de ene kant vind ik dat jammer maar ik kan er dus ook niet naast zitten haha

18 dagen geleden

Wij hebben hem vanavond! 🩵🩷 met 15+3

18 dagen geleden

Reactie op April-baby2

Ik heb het morgen met 16+2. Ik zit mezelf gek te maken met wat als het niet ...
Ja dat had ik zaterdag ook...maar mag gelukkig vanavond al terugkomen!

17 dagen geleden

Reactie op Momtobe26april

Wij hebben hem vanavond! 🩵🩷 met 15+3
En en en??

17 dagen geleden

Wij hebben vanavond een pretecho, ik ben benieuwd 🥰 mijn gevoel zegt een meisje

17 dagen geleden

Reactie op mellens

En en en??
Helaas lag het kindje niet goed. Ze konden het niet zien🥹 dus een nieuwe echo gepland!

17 dagen geleden

Reactie op samxantxha

Ja dat had ik zaterdag ook...maar mag gelukkig vanavond al terugkomen!
“Ze” lag goed ☺️🩷

17 dagen geleden

Wij hadden gister onze eerste pretecho! Het was heel duidelijk te zien haha, we krijgen een jongetje🥰

17 dagen geleden

Zondag mogen wij. Samen met mijn zoontje van bijna vier te weten komen of er een broertje of zusje bijkomt 💗🥰

16 dagen geleden

Oké baby lag er niet erg coöperatief bij, ik zei al op de heenweg “ons kind wordt vast erg eigenwijs😂” Maar van wat ze kon zien leek het een meisje 🩷 Even schakelen omdat mijn gevoel zo jongen was.. 🤭 Een kleine ik 🥰

12 dagen geleden

Morgen 🥰