51 Reacties

2 maanden geleden

Leuk! 31 jaar en nu zwanger van ons eerste kindje. Eerste echo op 16 september. Spannend allemaal! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op CRDE

Hi dames, gaat voor jullie de tijd ook zo langzaam? 😩 het is mijn eerste z ...
Vreselijk langzaam. Ben de dagen echt aan het aftellen 😅

2 maanden geleden

Hier ook Gelderland (Achterhoek 😎). Na medischemallemolen nu eindelijk 8 weken zwanger😍 van ons eerste kindje. Eerste echo gehad met kloppend hartje🙏🏼 Termijn echo op 18 september

2 maanden geleden

Ik kom ook uit Gelderland! (Geldermalsen) Ben 24 jaar, zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 26 april. Op 16 september de eerste echo😍😍

2 maanden geleden

Reactie op Momtobe26april

Ik kom ook uit Gelderland! (Geldermalsen) Ben 24 jaar, zwanger van ons eers ...
Wat leuk! Ik kom uit Tiel!

2 maanden geleden

Reactie op MeikeB1234

Hier ook Gelderland (Achterhoek 😎). Na medischemallemolen nu eindelijk 8 w ...
Hé wat leuk, een mede Achterhoeker! 😊

2 maanden geleden

Ik kom uit Arnhem

2 maanden geleden

Reactie op MeikeB1234

Hier ook Gelderland (Achterhoek 😎). Na medischemallemolen nu eindelijk 8 w ...
Wat leuk! Hier ook achterhoek. (Doesburg)

2 maanden geleden

Hier ook Gelderland! 35, 1e kindje 6+3 vandaag. Vrijdag de 1e echo🙈

2 maanden geleden

Reactie op DNAnna

Ik kom uit Arnhem
Stadsgenoot!

2 maanden geleden

Ik kom uit Zevenaar! 24 jaar en 27 april uitgerekend. 9 september de eerste echo, zo spannend!

2 maanden geleden

Reactie op Chelle2025

Wat leuk! Ik kom uit Tiel!
ik kom ook uit gelderland uit ochten ik ben 17 jaar en zwanger ook van ons eerste kindje vandaan 8+1 weken zwanger 10 april uitgerekend

2 maanden geleden

Hier ook Gelderland! Ik ben 35 jaar en nu 7+3 zwanger van onze eerste baby en we wonen in het mooie Achterhoek. Uitgerekend op 17 april!

2 maanden geleden

Reactie op danielle200611

ik kom ook uit gelderland uit ochten ik ben 17 jaar en zwanger ook van ons ...
Gefeliciteerd! Wat leuk ik kom uit Kesteren en 9 april uitgerekend

2 maanden geleden

Ook Gelderland. 🙋‍♀️ 31 jaar en nu precies 8 weken zwanger van ons 1e kindje. 13 september onze tweede echo!

2 maanden geleden

Hier ook Gelderland, 6 september de eerste echo, al 2 weken last van licht bloedverlies 😭

2 maanden geleden

Hier ook afkomstig uit de Achterhoek! 26 jaar en volgens eigen berekening morgen 7 weken zwanger van ons eerste kindje. Net als velen ook 9 september de eerste echo! Nog maar een weekje wachten! 🤞🏻

2 maanden geleden

heyy vanavond eerste echo gehad met een goed kloppend hartje❤️ 8+2 weken vandaag

2 maanden geleden

Hoe is het met de dames uit gelderland? Hebben jullie eerste echo’s gehad deze dagen? Ikzelf gisteren een mooie echo met 7+4 en kloppend hartje dus een grote opluchting!

2 maanden geleden

Hey hallo iedereen! 25 jaar en in verwachting van ons eerste kindje! Vandaag 10+4 🥰 Gisteren onze eerste termijnecho gehad en alles was goed! De kleine was ook lekker beweeglijk! Erg leuk om te zien! ♥️ Wel moet ik zeggen dat het pittig is hoor 😅Continu voel ik me ellendig.. de misselijk is niet te houden 😅, ik kan bijna niks 😂 Maar het is het uiteindelijk natuurlijk allemaal waard! ♥️ Hoe is het met iedereen? 😊