51 Reacties

één maand geleden

Leuk! 31 jaar en nu zwanger van ons eerste kindje. Eerste echo op 16 september. Spannend allemaal! 🍀

één maand geleden

Reactie op CRDE

Hi dames, gaat voor jullie de tijd ook zo langzaam? 😩 het is mijn eerste z ...
Vreselijk langzaam. Ben de dagen echt aan het aftellen 😅

één maand geleden

Hier ook Gelderland (Achterhoek 😎). Na medischemallemolen nu eindelijk 8 weken zwanger😍 van ons eerste kindje. Eerste echo gehad met kloppend hartje🙏🏼 Termijn echo op 18 september

één maand geleden

Ik kom ook uit Gelderland! (Geldermalsen) Ben 24 jaar, zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 26 april. Op 16 september de eerste echo😍😍

één maand geleden

Reactie op Momtobe26april

Ik kom ook uit Gelderland! (Geldermalsen) Ben 24 jaar, zwanger van ons eers ...
Wat leuk! Ik kom uit Tiel!

één maand geleden

Reactie op MeikeB1234

Hier ook Gelderland (Achterhoek 😎). Na medischemallemolen nu eindelijk 8 w ...
Hé wat leuk, een mede Achterhoeker! 😊

één maand geleden

Ik kom uit Arnhem

één maand geleden

Reactie op MeikeB1234

Hier ook Gelderland (Achterhoek 😎). Na medischemallemolen nu eindelijk 8 w ...
Wat leuk! Hier ook achterhoek. (Doesburg)

één maand geleden

Hier ook Gelderland! 35, 1e kindje 6+3 vandaag. Vrijdag de 1e echo🙈

één maand geleden

Reactie op DNAnna

Ik kom uit Arnhem
Stadsgenoot!

één maand geleden

Ik kom uit Zevenaar! 24 jaar en 27 april uitgerekend. 9 september de eerste echo, zo spannend!

één maand geleden

Reactie op Chelle2025

Wat leuk! Ik kom uit Tiel!
ik kom ook uit gelderland uit ochten ik ben 17 jaar en zwanger ook van ons eerste kindje vandaan 8+1 weken zwanger 10 april uitgerekend

één maand geleden

Hier ook Gelderland! Ik ben 35 jaar en nu 7+3 zwanger van onze eerste baby en we wonen in het mooie Achterhoek. Uitgerekend op 17 april!

één maand geleden

Reactie op danielle200611

ik kom ook uit gelderland uit ochten ik ben 17 jaar en zwanger ook van ons ...
Gefeliciteerd! Wat leuk ik kom uit Kesteren en 9 april uitgerekend

één maand geleden

Ook Gelderland. 🙋‍♀️ 31 jaar en nu precies 8 weken zwanger van ons 1e kindje. 13 september onze tweede echo!

één maand geleden

Hier ook Gelderland, 6 september de eerste echo, al 2 weken last van licht bloedverlies 😭

één maand geleden

Hier ook afkomstig uit de Achterhoek! 26 jaar en volgens eigen berekening morgen 7 weken zwanger van ons eerste kindje. Net als velen ook 9 september de eerste echo! Nog maar een weekje wachten! 🤞🏻

één maand geleden

heyy vanavond eerste echo gehad met een goed kloppend hartje❤️ 8+2 weken vandaag

één maand geleden

Hoe is het met de dames uit gelderland? Hebben jullie eerste echo’s gehad deze dagen? Ikzelf gisteren een mooie echo met 7+4 en kloppend hartje dus een grote opluchting!

één maand geleden

Hey hallo iedereen! 25 jaar en in verwachting van ons eerste kindje! Vandaag 10+4 🥰 Gisteren onze eerste termijnecho gehad en alles was goed! De kleine was ook lekker beweeglijk! Erg leuk om te zien! ♥️ Wel moet ik zeggen dat het pittig is hoor 😅Continu voel ik me ellendig.. de misselijk is niet te houden 😅, ik kan bijna niks 😂 Maar het is het uiteindelijk natuurlijk allemaal waard! ♥️ Hoe is het met iedereen? 😊