Aanstaande (jonge)mama’s in Noord-Brabant?
Ik ben 19 jaar en nu precies 7 weken zwanger van mijn eerste kindje. Aankomende vrijdag (23 aug) de eerste echo.
Zelf kom ik uit Tilburg!!💖💖
Ik lees net jouw situatie in een andere topic en ik vind het zo rot voor je, dat je ouders je zwangerschap niet supporten. Denk je dat ze nog bij gaan draaien? Hopelijk kun je hier wel je blijdschap delen van je zwangerschap😘
Ik lees net jouw situatie in een andere topic en ik vind het zo rot voor je ...
Denk het niet, ik heb vandaag met mijn beste vriendin de blije doos opgehaald met babyspulletjes etc en ik kwam binnen en m’n moeder vroeg er gelijk naar dus ik leg gewoon uit wat het is, zegt ze ‘maar dat heb je niet nodig want je gaat het toch niet houden hebben papa en ik gezegd’ terwijl ze heeeel goed weten dat ik het ga houden. Maarja ik heb nooit een goede band met mn ouders gehad dus ik accepteer het maar gewoon. Ze willen me zsm uit huis en heb van dit platform door vele tips gekregen voor het vinden van een eigen plekje dus daar ben ik deze dagen mee bezig☺️💕💕
28e ja, jij heel veel succes en plezier morgen. Laat je even weten hoe het ...
Vandaag de eerste echo gehad, alles was goed! Een kloppend hartje gezien🥰. Ik was iets verder dan ik dacht, 2 dagen. Voor nu uitgerekend op 1 april. Ben wel gerust gesteld nu, omdat mijn symptomen wat aan het afnemen waren. Maar niets aan de hand