Aanstaande (jonge)mama鈥檚 in Noord-Brabant?
Ik ben 19 jaar en nu precies 7 weken zwanger van mijn eerste kindje. Aankomende vrijdag (23 aug) de eerste echo.
Zelf kom ik uit Tilburg!!馃挅馃挅
Hier ook Noord Brabant maar tegen Limburg aan(Vierlingsbeek), bij Overloon/Venray in de buurt. Maar wel wat ouder, 31. Zwanger van de tweede, dochtertje van 14 maanden
Hier helaas geen goed echo. Embryo was veel te klein voor dit stadium, en de dooierzak juist groot. Over een week terugkomen, want het hartje klopt wel. Maar dit gaat waarschijnlijk een miskraam worden. Ik ben in mei na een slechte 20 weken echo mijn dochter verloren omdat ik die zwangerschap moest afbreken, dus dat plaatst dit wel wat meer in perspectief.
Ohnee wat verschrikkelijk zeg, vooral na wat je al meegemaakt hebt. Ik duim ...
Dankjewel! Het is ook echt weer een achtbaan. Ik had de echo in de fertiliteitskliniek bij een verpleegkundige. Later vandaag sprak ik de verloskundige nog en die was toch optimistischer, omdat het hartje wel klopt. Dus nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet denken. Ik ben zwanger geworden na IVF, dus je zou zeggen dat wel precies de datum zou moeten kloppen, omdat heel duidelijk is wanneer de bevruchting was. Maargoed, ik kan niets anders dan afwachten...